Gartner sijoitti Xeroxin omistaman ACS yhtiön johtajien neliöön taloushallinnon raportissaan

21.10.2011 – Xeroxin omistama ACS on sijoitettu johtajien neliöön tutkimusyhtiö Gartnerin tekemässä Magic Quandrant for Comprehensive Finance and Accounting Business Process Outsourcing -raportissa1.

ACS:n pitkäjänteinen työ taloushallinnon tukemisessa tulee esiin sen tarjoamissa palveluissa, jotka auttavat yrityksiä parantamaan omaa palvelutasoaan ottamalla käyttöön Lean Six Sigma-perusperiaatteen. Se mahdollistaa prosessien innovoinnin sekä jatkuvan parantamisen huolehtimalla asiakirjahallinnasta, automatisoimalla manuaalisia työtehtäviä sekä yhdenmukaistamalla toimenpiteitä. Kaikki tämä on perustana nopeille ja tehokkaille prosesseille.

“Nykypäivänä kuluttajat odottavat, että laskut ja erilaiset asiakirjat lähetetään heille milloin, miten ja minne he haluavat. Tällaisena aikakautena taloushallinnon palvelumme auttavat yrityksiä onnistumaan laadukkaassa ja johdonmukaisessa asiakaspalvelussa”, kertoo Kent Schnacker, ACS:n taloushallinnon palveluista vastaava johtaja.. “Asiakkaamme luottavat siihen, että meidän avullamme heidän asiakkaansa pysyvät tyytyväisinä.”

ACS sijoitettiin johtajien neliöön sen tulevaisuutta luotaavan sekä kokonaisvaltaisen toiminta- ja toteuttamiskykynsä perusteella.

Magic Qandrant on Gartnerin kehittämä patentoitu työkalu, joka tarjoaa visuaalisen poikkileikkauksen markkinoiden suunnasta, kypsyydestä sekä siellä olevista toimijoista. Se arvioi yhtiöitä visioiden hahmottamiskyvyllä sekä kokonaisvaltaisen toiminta- ja toteuttamiskyvyn perusteella.

1 Gartner “Magic Quandrant for Comprehensive Finance and Accounting BPO, Global”, by Cathy Tornbohm. June 29, 2011.

Lassi Vihersaari, palveluliiketoimintajohtaja, Xerox Oy

puh. 040 586 9299, lassi.vihersaari@xerox.com

Xerox

Xerox tarjoaa tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen sekä konsultointia ja ratkaisuja dokumenttien hallintaan ja ulkoistukseen. Xeroxin helmikuussa 2010 ostama ACS-yhtiö laajensi yrityksen tarjontaa lisäksi liiketoimintaprosessien ja IT-ratkaisujen ulkoistamispalveluihin, joita tarjotaan yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille ympäri maailman. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.