Gartner Symposium/ITxpo 2012 Barcelonassa 5.-8.11.2012

Xerox Mobile Print Solution messuvieraiden käyttöön

24.10.2012 - Yli 5 000 IT-alan vaikuttajaa osallistuu marraskuun alussa pidettävään Gartner Symposium/ITxpo 2012 -tapahtumaan Barcelonassa. Kaikki messuvieraat saavat käyttöönsä Xerox Mobile Print -tulostusratkaisun, jonka avulla tulostus on helppoa kaikilla sähköpostia tukevilla laitteilla.

Nelipäiväisessä tapahtumassa IT-alan vaikuttajat etsivät uusia ajattelutapoja ja toimintamalleja informaatioteknologian parempaan hyödyntämiseen liiketoiminnassa. Satojen keskustelutilaisuuksien ja kokousten täyttämän tapahtuman aikana osallistujien on saatava kaikki tärkeät dokumentit tulostettua helposti, nopeasti ja turvallisesti.

Xerox toimittaa kaikille messuvieraille Mobile Print Solution -tulostusratkaisun sekä 17 ColorQube 8870 -tulostinta Gartner Symposium/ITxpon tärkeimmille näyttelyalueille, Gartnerin interaktiivisiin kioskeihin sekä Hilton Diagonal Mar Barcelona hotelliin.

Xerox tulostuksenhallintapalveluiden avulla käyttäjät voivat tulostaa tärkeät dokumentit kaikilta sähköpostia tukevilta laitteilta ajasta ja paikasta riippumatta. Tulostus on helppoa: dokumentit lähetetään sähköpostilla ja Xeroxin mobiilitulostamisen ratkaisu etsii läheiset tulostimet. Käyttäjä saa mobiililaitteeseensa vahvistuskoodin, jonka jälkeen asiakirjaa voi esikatsella ja sen voi tulostaa halutuilla asetuksilla.

Mobiilitulostuksen tarve on viime vuosina kasvanut räjähdysmäisesti. Xeroxin mobiilitulostusratkaisu on ihanteellinen yrityksille, joiden liikkuvat työntekijät tarvitsevat joustavampia tulostusvaihtoehtoja. Xerox toimittaa mobiilitulostusratkaisuja muun muassa Procter & Gamblelle.

Lisätietoja Xeroxin mobiilitulostusratkaisuista: http://www.office.xerox.com/software-solutions/xerox-mobile-print-solution/fifi.html

Gartner Symposium/ITxpoon voit rekisteröityä osoitteessa: http://www.gartner.com/technology/symposium/barcelona/

Lisätietoja: Seppo Valjakka, Tuotemarkkinointipäällikkö, Xerox Oy, puh. 0400 473210, seppo.valjakka@xerox.com

Xerox Oy

Xerox Oy on osa Xerox Corporationia, joka on maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumenttien hallinnan ratkaisuja tarjoava yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli noin 23 miljardia dollaria. Xeroxin tarjoamat teknologiat, asiantuntemus sekä palvelut tuovat kaikenkokoisille yrityksille keinon tehostaa ja yksinkertaistaa toimintojaan sekä mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xerox Corporationin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa. Xerox tarjoaa ratkaisuja liiketoimintaprosessien ulkoistuksiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä yksityiselle että julkiselle sektorille

maailmanlaajuisesti. Lisäksi yhtiö tarjoaa markkinoiden johtavia asiakirjateknologioita, palveluita, ohjelmistoja sekä tarvikkeita graafisen alan ja toimistotulostamisen tarpeisiin. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Avainsanat: