Gartner Symposiumissa kysytään: Onko tietohallintojohtajasi varautunut tulevaisuuden toimintaympäristöön?

Lehdistötiedote 1.11.2013

Teknologia tulee jatkossakin muovaamaan työympäristöämme, mutta miten yritysten tulisi valmistautua tähän aina muutoksessa olevaan, toiminta-alustasta riippumattomaan tulevaisuuden liiketoimintaympäristöön? Mitä strategioita tarvitaan? Näemmekö tietohallintojohtajat tulevaisuudessa myös innovaatiojohtajan roolissa?

Muun muassa näitä asioita pohtii 10.–14. marraskuuta Barcelonassa järjestettävässä Gartner Symposium ITexpossa Xeroxin Palo Alto tutkimuskeskus PARCin toimitusjohtaja Stephen Hoover.

Hooverin mukaan tietohallintojohtajan rooli yrityksen kehittämisessä tulee jatkossa olemaan entistä merkittävämpi ja tulevaisuuteen luotaavampi. CIO: Chief Information Officer, Chief Innovation Officer or both? -luennossaan Hoover käsittelee innovaatiostrategioita, jotka auttavat organisaatioita pysymään jatkuvien liiketoimintamuutosten ja teknologian kehittymisen kyydissä. Luento järjestetään 11. marraskuuta klo 15.00–15.45 tilassa 120 +121.

“Tietohallintojohtajilla on ainutlaatuinen mahdollisuus edistää merkityksellisten innovaatioiden syntymistä”, sanoo Stephen Hoover. ”Gartner Symposiumissa näytämme, miten innovaatio syntyy ihmisten käyttäytymisen ja ympäristön vuorovaikutuksessa ja kuinka tärkeä rooli ketterän, uuteen ja jatkuvaan tietotulvaan mukautuvan kehitysprosessin rakentamisella on innovatiivisten strategioiden edistämisessä.”

Kerromme myös uusista integraatioteknologioista, jotka auttavat yrityksiä automatisoimaan työnkulkuja, hallitsemaan sisältöä ja analysoimaan dokumentteja tehokkaasti ja samalla toimimaan tuottavammin.

Xeroxin osastolla O2 esittelyssä:

• Device Security - Turvallisuusratkaisu, jolla hallitaan keskitetysti mobiililaitteita ja virtuaalisia työpöytiä.
  • User Analytics - Käyttäjäanalytiikkasovellus, jolla määritellään automatisoitavaksi sopivia työnkulkuja ja luokitellaan paperidokumentteja siten, että ne kulkevat yrityksessä oikeaan paikkaan ja oikeille laitteille.
  • Workflow Automation - Paljon dokumentteja sisältävien työnkulkujen – kuten laskujen käsittelyn ja maksamisen – automatisoiminen digitoimalla paperidokumentit monitoimilaitteiden avulla.

Osastolla voi tutustua myös Xeroxin e-discovery-pöytään, joka auttaa löytämään, avaamaan, järjestelemään, liikuttelemaan ja katselemaan tuhansia dokumentteja yhdellä sormen painalluksella.

Andy Jones, Xerox Europen palvelujen kehittämis- ja markkinointijohtaja, kertoo näiden palveluiden merkityksestä Xeroxin seuraavan sukupolven tulostuksenhallintapalveluissa.

Jonesin esityksessä Printing less with Next Generation MPS – Vähemmän tulostusta uuden sukupolven tulostuksenhallintapalveluilla kerrotaan, miten monitoimilaitteilla voidaan parantaa tiedonhallintaa muun muassa henkilöstö- ja taloushallinnossa.

Xerox auttaa Gartnerin Symposiumin 5 000 vierasta saamaan kaiken hyödyn irti konferenssista kolmellatoista ConnectKey-monitoimilaitteella, joista löytyvät kaikki tapahtumaan liittyvät tiedot.

ConnectKey-näytöllä olevilla sovelluksilla voi ladata konferenssiohjelman, etsiä parhaat ravintolat, tutustua osastokarttaan tai tulostaa pääsylipun sekä samalla tulostaa, kopioida ja skannata muita dokumentteja.

Osallistu Gartner Symposiumin keskusteluun Twitterissä seuraamalla käyttäjiä @xeroxevents ja @xeroxUK sekä hashtagilla #GartnerSym.

Xerox Europe
Jo 75 vuoden ajan, xerografian keksimisestä lähtien, Xerox on auttanut yrityksiä yksinkertaistamaan työnkulkua. Olemme liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan johtava osaaja maailmassa ja autamme työnkulun  tehostamisessa niin, että yritykset voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xeroxin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa, Connecticutissa. Xeroxin 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa tarjoten palveluita, tulostusratkaisuja ja ohjelmistoja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille. Lisää osoitteessa www.xerox.com.

Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa.

Pete Brusi, toimitusjohtaja, Xerox Oy, 040 586 9320, pete.brusi@xerox.com

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

XEROX®, XEROX, DocuShare®and ConnectKeyTMare trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.

Avainsanat: