Heikki Pesu Are–konsernin toimitusjohtajaksi

DI Heikki Pesu, 44, aloittaa Are-konsernin toimitusjohtajana tulevan syksyn aikana. Hän siirtyy tehtäväänsä Lemminkäinen Talotekniikka Oy:n aluejohtajan tehtävästä. Edellinen toimitusjohtaja Aki Puska siirtyy pois yhtiön palveluksesta. Vt. toimitusjohtajana toimii talousjohtaja Perttu Kähäri.

- Syy toimitusjohtajan vaihdokseen on usean vuoden ajan jatkunut huono tuloskehitys. Heikki Pesun päätehtävänä on kääntää Are takaisin kannattavaksi, sanoo Are Oy:n hallituksen puheenjohtaja Maarit Toivanen-Koivisto. - Haluan kuitenkin vilpittömästi kiittää Akia yrityksen eteen tehdystä työstä ja toivotan hänelle kaikkea hyvää tulevaisuudessa.

Maarit Toivanen-Koivisto

Hallituksen puheenjohtaja

maarit.koivisto@onvest.fi

p. 0204 85 5508