Hyvinvointialan edelläkävijä myClinic tuo kokonaisvaltaiset hyvinvointipalvelut jokaisen ulottuville

Alan edelläkävijä ja rajoja rikkova hyvinvointipalveluyritys myClinic rohkaisee kaikkia uskaltamaan itsensä näköisen elämän rakentamiseen. Yritys haluaa madaltaa suomalaisten kynnystä kokonaisvaltaisten hyvinvointipalvelujen käyttöön mieluisan ulkoisen olemuksen ja henkisen hyvinvoinnin saavuttamiseksi. Luovuus ja energia muodostavat hyvinvoinnin perustan niin työelämässä kuin sen ulkopuolellakin.

Hyvinvointi on maailmalla megatrendi. Pohjoismaihin ja alan edelläkävijämaahan Yhdysvaltoihin verrattuna hyvinvointipalvelujen tarjonta Suomessa on vasta kehittymässä. Hyvinvointipalvelujen markkinat ovat Suomessa kuitenkin vahvassa kasvussa, ja ulkoisen hyvinvoinnin lisäksi erityisesti mielen hyvän olon palvelujen kysyntä kehittyy voimakkaasti. Markkinoilla on tilaa toimijalle, jonka toimintafilosofia pohjautuu holistiseen ihmiskäsitykseen.

”Ihminen on kokonaisuus, jonka kaikkien osien hyvinvointi luotsaa hyvän olon hallintaan ja onnelliseen elämään. Kunnioitamme asiakkaan toiveita saada parannusta niin ulkoiseen olemukseen, mielen tasapainoon kuin työstä innostumiseenkin”, toteaa myClinicin hallituksen puheenjohtaja Kristina Illi.

Viime syksyllä lupaavasti toimintansa aloittanut myClinic laajentaa hyvinvointipalvelujen valikoimaa ulkonäköön liittyvistä palveluista mielen ja hyvän fiiliksen rakentamisen puolelle. Nyt Helsingissä ja Kuopiossa toimiva yritys on lähitulevaisuudessa laajentamassa toimintaansa myös Tampereelle, Turkuun ja Ouluun.

Jokaisella on oikeus onneen

myClinicin tavoitteena on arkipäiväistää ihmisen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin tähtääviä palveluratkaisuja ja tuoda ne jokaisen suomalaisen ulottuville. Hyvän olon tavoittelu esimerkiksi meditoimalla, nauttimalla ravintorikasta superfoodia tai vartalon muokkaus oman toiveiden mukaisesti ovat mahdollisia jokaiselle.

”Kauneuskirurgiset toimenpiteet yleistyvät ja ovat osittain väylä henkisen hyvinvoinnin kasvattamiseen. Me uskomme, että kaikki lähtökohdat ovat sallittuja hyvän olon rakentamisessa”, jatkaa Illi.

myClinic tarjoaa palveluita myös meditoinnin ja syvemmän itsetuntemuksen alueelta ja tarjoutuu kumppaniksi matkalla asiakkaan itsensä näköiseen elämään.  Oman itsen tuntemus on avain hyvään oloon ja sen hallintaan. ”Itseen tutustuminen tarvitsee oman tilansa ja aikansa. Kiireen keskellä voi joskus unohtua kuka sitä oikein on ja mitä elämältään haluaa. Mielen hälinää hiljentämällä on mahdollisuus kuulla itseään paremmin.”

Kadotettu luovuus ja energia aiheuttavat pahoinvointia

myClinic tarjoaa palveluja henkilöstön kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin rakentamiseen myös yrityksille. Edelläkävijäyrityksissä ollaan kiinnostuneita uusista lähestymistavoista.

”Työpahoinvoinnista keskustellaan valtavasti, mutta ihmisten hyvinvoinnin parantamiseksi tehdään edelleen uskomattoman vähän. Työhyvinvointi rakentuu monesta eri palasesta ja ne kaikki tulee ottaa huomioon hyvää oloa rakennettaessa.”

Luovuuden ja energian vapauttaminen ovat avainasemassa työhyvinvoinnin kehittämisessä.

”Vanhat johtamisopit eivät enää toimi. Luovuuden vapauttaminen on vaikeaa, sillä se on usein vastoin perinteisiä johtamisen periaatteita.”

myClinissä uskotaan, että rentous ja ilo lisäävät luovuutta. Luovuus ja energia parantavat myös työn tuottavuutta.

”Työpaikolla tulisi ensin vapauttaa yksilön mahdollisuus luovuuteen ja sitten rakentaa sellainen ilmapiiri, jossa on sijaa luovuudelle ja luovalle ajattelulle. Mitä enemmän ihminen on oma itsensä, sitä luovempi hän on”, Illi uskoo.

Lisätietoja: Kristina Illi, myClinic, hallituksen puheenjohtaja, puh. 0400 408 889
kristina.illi@myclinic.fi

myClinic  tarjoaa kokonaisvaltaisia hyvinvointiratkaisuja yksilöille ja yritysasiakkaille. Yritys tukee asiakkaan toiveita omannäköisen elämän rakentamisesta ja hyvänolon hallinnasta sekä pyrkimystä mielen energisyyteen ja tasapainoon. myClinicin palveluratkaisuja yksilöille ovat kauneuskirurgian, ravinnon ja liikunnan avulla asiakkaalle mieluista ulkoista olemusta tarjoavat myBody-ratkaisut, meditaation, superfoodien ja oman luovuuden löytämisen avulla sisäiseen hyvinvointiin tähtäävät myFeeling-ratkaisut sekä myRoadMap- kartoitus, joka ohjaa asiakasta rakentamaan ja hallitsemaan hyvää oloa ja elämään oman näköistä elämää. myMotivation -ratkaisut on suunnattu yrityksille lisäämään motivaatiota, energiaa, luovuutta ja viihtyvyyttä työssä ja koko työyhteisössä. www.myclinic.fi

Avainsanat: