Lapsen ääni -videokampanjalle Vuoden yhteiskuntaviestintäteko -kunniamaininta

Euro RSCG Helsingin A-klinikkasäätiön Lasinen Lapsuus -hankkeelle suunnittelema ja toteuttama Lapsen ääni -videokampanja sai kunniamaininnan Yhteiskuntaviestinnän yhdistyksen YVY: n vuosittain järjestämässä Vuoden yhteiskuntaviestintäteko -kilpailussa. Kilpailuun voivat osallistua kaikki vuoden aikana toteutetut yhteiskuntaviestintäteot ja -kampanjat.

Lapsen ääni -video huomattiin myös ulkomailla, ja se pääsi Best Ads On TV -sivuston parhaiden mainosvideoiden joukkoon kuudenneksi viikolla 9. Sivustolle kerätään tv-, printti- ja radiomainoksia ympäri maailmaa. Kansainvälinen asiantuntijaraati arvostelee toteutukset ja julkaisee eri osa-alueiden parhaimmat ideat Best Ads On TV -sivustolla joka viikko.

Lisätietoa: Asiakkuusjohtaja Nina Myllyharju, puh. 040 595 9789, nina.myllyharju@eurorscg.fi

www.yvy.fi, www.lasinenlapsuus.fi, www.eurorscg.fi/lasinen-lapsuus, www.bestadsontv.com

Euro RSCG Worldwide on yksi maailman kuudesta johtavasta markkinointiviestintäketjusta. Yhtiö toimii 233 toimistossa 75 maassa ja keskittyy mainontaan, digitaaliseen markkinointiviestintään ja viestintään. Suomessa Euro RSCG on erikoistunut integroituun markkinointiviestintään. Yhtiön osaamiseen luottavat nimekkäät paikalliset ja kansainväliset asiakkaat. Lisätietoa: www.eurorscg.fi.