McDonald’sista saa nyt myös erikoiskahveja

McDonald’s laajentaa tuotevalikoimaansa erikoiskahveihin. Lattet, cappuccinot ja espressot sekä valikoima uudenlaisia kahvileipiä löytyvät nyt McDonald’s-ravintoloista ympäri Suomen.

McDonald’s on ottanut erikoiskahvit pysyväisvalikoimaansa Suomessa. Kahveja on saanut yksittäisistä McDonald’s-ravintoloista aiemminkin, mutta nyt niitä on saatavissa ketjun 82 ravintolassa Suomessa. - Tarjoilemme laadukkaita UTZ-vastuullisuussertifioituja kahveja, Lattet, cappucinot ja espressot valmistetaan vastajauhetuista pavuista ja papuna käytetään korkealaatuista Pauligin Espresso Originalea, McDonalds’in Brand Manager Olli Tiainen kertoo. Erikoiskahvilistalla on myös kylmä vaihtoehto: espressosta, kylmästä maidosta, maitovaahdosta ja caramel-makusiirapista valmistettava kahvijuoma Caramel Ice Latte. Kahvien lisäksi tuotevalikoimaan kuuluu valikoima uusia makeita leivonnaisia, kuten porkkanakakku, brownie ja suklaamuffinsi sekä Vaasan Oy:n valmistamat kanelikierteet ja vaniljarahkapullat. - Korkealaatuisen kahvin kysyntä on kasvussa kansainvälisesti ja kuluttajat ovat entistä laatutietoisempia. Vastaamme asiakkaidemme toiveisiin ja haluamme palvella heitä entistä paremmin tarjoamalla McDonalds’issa laadukasta kahvia miellyttävässä ympäristössä edulliseen hintaan, McDonalds’in viestintäpäällikkö Heli Ryhänen kertoo. Uudet erikoiskahvit maksavat 1,40-2 euroa ja kahvileivät 2 euroa. Lisätietoja: Brand manager Olli Tiainen, McDonald’s, puh. (09) 7256 7634, olli.tiainen@fi.mcd.com Viestintäpäällikkö Heli Ryhänen, McDonald’s, puh (09) 7256 7505, heli.ryhanen@fi.mcd.com Kuvat: http://www.mcdonalds.fi/yritys/tiedotteet/kuvia.php