Mediakutsu 1.9.2009: Hampaat uskotaan luottolääkärille

Mitä kaikkea kuuluu nykyaikaiseen hammaslääketieteeseen? Mitä on asiakkaiden laadukas kohtaaminen? Mikä erottaa edelläkävijän kilpailijoista? Hammashoidon tekniikka on kehittynyt voimakkaasti viime vuosina. Potilaat haluavat nykyteknologian mukaista, kivutonta ja yhä enemmän myös esteettistä hammashoitoa. Myös hammaslääkäreillä työpaikan valintaan vaikuttaa praktiikan hyvä tekninen taso. Taantumasta huolimatta hammaslääkäripalveluilla on suuri kysyntä. PlusTerveys City-Hammaslääkärit on huolehtinut pääkaupunkiseutulaisten hampaista jo 30 vuoden ajan. City-Hammaslääkärit kuuluu valtakunnalliseen, yksityisiä terveydenhuoltopalveluja tarjoavaan PlusTerveys-ketjuun, joka on tunnettu korkeasta osaamisestaan ja asiakastyytyväisyydestään. Perushammashoidon lisäksi myös muut korkeatasoiset palvelut, kuten hammasimplanttien, siltojen ja kruunujen valmistus syntyvät tiiviissä yhteistyössä hammaslääkäreiden ja -teknikoiden kanssa. City-Hammaslääkärien palveluja käyttää 50 000 asiakasta, joista 10 000 on kiitollisia vakioasiakkaita. Toivotamme Sinut tervetulleeksi kuulemaan hammaslääketieteen asiantuntijoiden näkemyksiä suomalaisten suun terveydestä ja nykyaikaisesta hammashoidosta. Tilaisuus järjestetään tiistaina 1. syyskuuta kello 9-10:15, PlusTerveys City-Hammaslääkärien tiloissa Aleksanterinkatu 21 A, Helsinki (Stockmannin vastapäätä, City-käytävä). Aamiaistarjoilu alkaa klo 8.30. Tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus tutustua samoissa tiloissa sijaitsevaan CITYTECH- hammaslaboratorioon. Lehdistötilaisuuden ohjelma: 8.30 Aamiaistarjoilu 9.00 Tervetuloa! PlusTerveyden rooli ja asema suomalaisten suun terveydessä Eila Annala, PlusTerveys Oy 9.10 PlusTerveys City-Hammaslääkärit 30 vuotta pähkinänkuoressa Marja Järviö, hammaslääkäri, City-Hammaslääkärit 9.30 Mitä asiakas odottaa hammaslääkäriltä ja hammaslääkäripalveluilta Rouva Eeva Ahtisaari 9:50 Hammasterveys muutosten kourissa: tulevaisuuden hammashoito Heikki Murtomaa, professori, Helsingin yliopisto Ilmoittauduthan viimeistään keskiviikkona 28. elokuuta: info@eurorscg.fi tai 09 42 500 200. Lisätietoja: Tarja Ramberg / PlusTerveys, 040 551 4593. PlusTerveys on monipuolinen yksityisten terveydenhuoltopalvelujen tarjoaja. Vuonna 1978 perustettu yritys toimii Suomessa 90 paikkakunnalla. PlusTerveyden omistavat yhtiössä työskentelevät hammaslääkärit, lääkärit, fysioterapeutit ja hammasteknikot. Heidän lisäkseen yrityksessä työskentelee hoito- ja hallintohenkilökuntaa. Työntekijöitä oli vuoden 2008 lopussa 1 145. PlusTerveyden arvot ovat johdettavissa yhtiön nimen alkuosasta Plus; palveleva, luotettava ja laadukas, uudistuva sekä sitoutunut. PlusTerveys tarjoaa korkeatasoiset terveydenhuoltopalvelut asiakasta kunnioittaen. Yrityksen visiona on tarjota laadukkaita palveluja ja olla uudistuva ja haluttu työyhteisö. PlusTerveys -konserniin kuuluvat emoyhtiö PlusTerveys Oy ja tytäryhtiö PlusTerveys-Invest Oy. PlusTerveydellä on oma eläkesäätiönsä, PlusTerveys-Eläkesäätiö, joka hoitaa lakisääteiset TYEL-eläkkeet. Vuonna 2008 PlusTerveys -konsernin liikevaihto oli 108,2 miljoonaa euroa 18,0 prosentin liikevoitolla.