NORDEA SOLMI LUOTTOKUNNAN KANSSA POHJOISMAAT KATTAVAN PALVELUSOPIMUKSEN

Nordea, Pohjoismaiden johtava pankki, on solminut Luottokunnan kanssa pitkäaikaisen palvelusopimuksen pohjoismaisten maksukorttiensa turvalaskennasta ja kortinvalmistusaineistojen tuottamisesta (Smart Card Management).

Palvelu koskee kaikkia Nordean maksukortteja Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Nordean lukuisiin korttiohjelmiin Pohjoismaissa kuuluu sekä kansainvälisiä Visa- ja MasterCard-korttituotteita että kansallisia maksukortteja. "On hienoa, että pääsemme nyt tarjoamaan erikoisosaamistamme maksukorttien hallinnoinnista Pohjoismaiden tasolla. Meillä on pitkä kokemus turvalaskentapalveluiden tuottamisessa ja erityisosaamista sirujen hallinnassa", Luottokunnan liiketoimintajohtaja Mikko Pilkama toteaa. "Olemme systemaattisesti kehittäneet Smart Card Management -palvelua, jonka ansiosta pankki ei ole enää riippuvainen yksittäisestä kortinyksilöintiyrityksestä ja kilpailuttaminen on helpompaa." "Sopimus toteuttaa tehokkaasti Luottokunnan strategiaa korttimaksamisen parhaana kumppanina toimimisesta kattavasti Itämeren alueella", Pilkama jatkaa. Luottokunnan tarjoama Smart Card Management -palvelu on kokonaisuus, joka sisältää maksukorttituotteiden perustamis- ja ylläpitopalvelut, kortinvalmistusaineistojen prosessoinnin ja turvalaskentapalvelut sekä tuki- ja konsultointipalvelut.