Päivitetty Xerox FreeFlow® -ohjelmisto tekee painotuotteiden personoinnista entistäkin helpompaa

13.10.2011 - Xeroxin uusi, päivitetty muuttuvan tiedon FreeFlow® Variable Information (VI) Suite-ohjelmisto antaa painopalveluiden tarjoajille mahdollisuuden suunnitella, luoda ja tuottaa entistäkin vaativampia personoituja tuotteita, joita tämän päivän markkinoijat vaativat.

FreeFlow VI sopii kaikenlaisiin painoympäristöihin. Sen avulla pystytään hallinnoimaan niin yksinkertaisia tiliotteita ja laskuja kuin näyttäviä markkinointiesitteitä sekä vaativia ja luovia yksityiskohtia sisältäviä postikortteja.

FreeFlow VI lisää tuottavuutta vähentämällä asiakirjojen suunnitteluun, tiedostojen valmisteluun ja kokoamiseen sekä painamiseen käytettävää aikaa. Tämä nopeuttaa töiden läpimenoa ja auttaa tiukkojen aikataulujen saavuttamisessa.

FreeFlow VI:n päivitykset sisältävät:

- VI Design Express tarjoaa vaivattoman ja nopean tavan tuottaa laadukkaita ja personoituja korkean huomioarvon painotuotteita. Käyttäjäystävällinen liityntä Adobe® ja InDesign® -ohjelmistoihin mahdollistaa muun muassa personoitujen töiden ohjelmoinnin ilman että palveluntarjoajien tarvitsisi hankkia uusia ohjelmistoja tai erillisiä työkaluja jo olemassa olevien prosesseihin.

-VI Compose nopeuttaa tuotantoa ”kokoamalla” asiakirjat suoraan painolaitteessa. Näin säästytään suurten tiedostojen aikaa vievältä siirtelyltä. Painotyöntekijät lähettävät sunnittelusapluunan sekä muuttuvan datan mihin tahansa vapaana olevaan painolaitteeseen, jossa VI Compose rakentaa jokaisen sivun automaattisesti. VI Compose:a voidaan käyttää virtuaalisesti missä tahansa painojärjestelmässä huolimatta siitä, onko kyseessä Xeroxin laite vai ei.

- VI eCompose luo PDF-tiedostoja jo viimeistellyistä markkinointimateriaaleista, joten niitä on helppo katsella ja jakaa sähköisessä muodossa. Tämä on oleellinen toiminto maailmassa, jossa multimediaviestit, älypuhelimet ja tabletit ovat arkipäivää. Tämä työnkulun toiminto laajentaa räätälöityjen tuotteiden tarjoamisen printistä myös sähköistä jakamista, verkkonäkyvyyttä sekä digitaalista arkistointia varten.

-VI Design Pro antaa teknisesti orientoituneelle henkilökunnalle mahdollisuuden luoda monimutkaisia, räätälöityjä markkinointimateriaaleja luovuutta rajoittamatta.

Tuottavuussovellukset tekevät personoinnista helppoa

Xeroxin VI On-the-Fly tuottavuussovellukset (productivity Apps) ovat käyttövalmiita pohjia, jotka helpottavat yleisimpien personointitöiden tekemistä. Näiden pohjien avulla palveluntarjoajat pystyvät nopeasti reagoimaan asiakkaiden tilauksiin, jotka koskevat muun muassa julisteita, postikortteja tai käyntikortteja. VI On-the-Fly sisältää teknisen tuen, joka vastaa kaikentyyppisiin tuotanto-ongelmiin.

Saatavuus: FreeFlow VI Suite sekä tuottavuussovellukset ovat saatavilla lokakuussa. 30 päivän testikäyttöön soveltuva VI Design Express löytyy www.xerox.com<http://www.xerox.com

Lisätietoja: Janne Tilli, myyntipäällikkö, Xerox Oy, puh. 040 586 9210, janne.tilli@xerox.com

Xerox

Xerox tarjoaa tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen sekä konsultointia ja ratkaisuja dokumenttien hallintaan ja ulkoistukseen. Xeroxin helmikuussa 2010 ostama ACS-yhtiö laajensi yrityksen tarjontaa lisäksi liiketoimintaprosessien ja IT-ratkaisujen ulkoistamispalveluihin, joita tarjotaan yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille ympäri maailman. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.