Parempaa tiedonhallintaa Xeroxin tulostuksenhallinnalla

Lehdistötiedote 31.10.2012

Xerox esittelee Gartner Symposium ITxpossa liiketoimintaa tehostavia dokumentinhallinnan- ja reititysteknologioita. Xerox näyttää miten tulostuksenhallinta auttaa yrityksiä organisoimaan sekä tulostetun että digitaalisen informaation käsittelyä ja jakamista. Tulostuksenhallinta tehostaa työtä toimistossa sekä mobiili- ja etätyössä.

Xerox Europen toimitusjohtaja Andy Jones esittelee Gartner Symposium ITxpossa 5.-8.11. Barcelonassa miten monitoimilaitteiden kehittyneitä skannaus- ja reititysominaisuuksia voidaan hyödyntää tehokkaammin liiketoiminnassa, kuten esimerkiksi henkilöstöhallinnossa, taloushallinnossa ja kirjanpidossa. Tiedonhallinnan tehostuminen nostaa tuottavuutta, pienentää kustannuksia ja helpottaa siirtymistä paperittomaan toimistoon.

Xeroxin esitys The next generation MPS – from cost reduction to the paperless office’, pidetään tiistaina 6.11. klo 18:45 – 19:05 ITexpon näyttelytilan salissa 2.

Aiheesta keskustelua jatketaan 7.11. klo 10:45-11:45, joilloin aihetta käsittelee suuren kansainvälisen elektroniikkayhtiön IT-infrastruktuurista ja operaatioista vastaava varapresidentti.Salissa 211 pidettävän esityksen aiheena on Xeroxin tulostuksenhallintaratkaisujen tuomat kustannussäästöt 64 eri maassa

“Yritykset etsivät uusia tulostuksenhallinnan keinoja mobiilityön tehostamiseen. Lisäksi yrityksiä kiinnostavat mahdollisuudet integroida tulostuksenhallinta liiketoimintaprosesseihin ja IT-infrastruktuuriin uusien innovaatioiden kehittämistä varten”, kertoo Andy Jones.

Xeroxin osastolla (#O3) ovat esillä myös:

• Business Process Automation, havaintoesitys monitoimilaitteen skannaus- ja reititysominaisuuksien integroinnista liiketoimintaprosesseihin.
  • CompleteView, yrityksen koko tulostusympäristön havainnollistava analytiikkatyökalu, joka helpottaa nykyisen ja tulevaisuuden tulostusympäristön hallintaa.
  • Augmented reality, reaaliaikainen näkymä käyttäjän tulostusympäristöstä ja sen kustannuksista. Näkymä havainnollistaa myös vaihtoehtoisen ympäristön ja ehdotuksia tulostuksen kustannussäästöihin.
  • Virtual Desktop Infrastructure, yrityskäyttäjien työpöydänhallintaa helpottava ratkaisu. Mobiilitulostuksen mahdollistava ratkaisu on käytettävissä kaikilla päätelaitteilla missä ja milloin tahansa.

Gartner Symposiumin 5 000 osallistujaa saavat käyttöönsä Xeroxin kätevät mobiilitulostuspalvelut joiden avulla kokousohjelmat, esitykset ja muut tärkeät dokumentit voidaan helposti tulostaa mobiililaitteilta näyttelyalueella ja läheisissä hotelleissa.

Mobiilitulostuksen markkinajohtaja Xerox kehittää liiketoimintaa tehostavia tulostusratkaisuja, jotta dokumentinhallintaan kuluisi entistä vähemmän aikaa ja työntekijöille jää enemmän aikaa ydinliiketoiminnan harjoittamiseen. Xerox sijoittui johtajien neliöön Gartnerin tuoreessa Leaders Quadrant in the 2012 Magic Quadrant for Managed Print Services Worldwide -tutkimuksessa.

Voit seurata Gartner Symposiumia Twitterissä: @xeroxevents ja @xeroxsonia tunnuksella #GartnerSym.

Pete Brusi, toimitusjohtaja, Xerox Oy, pete.brusi@xerox.com, puh. 040 586 9320

Xerox Oy

Xerox Oy on osa Xerox Corporationia, joka on maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumenttien hallinnan ratkaisuja tarjoava yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli noin 23 miljardia dollaria. Xeroxin tarjoamat teknologiat, asiantuntemus sekä palvelut tuovat kaikenkokoisille yrityksille keinon tehostaa ja yksinkertaistaa toimintojaan sekä mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xerox Corporationin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa. Xerox tarjoaa ratkaisuja liiketoimintaprosessien ulkoistuksiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä yksityiselle että julkiselle sektorille maailmanlaajuisesti. Lisäksi yhtiö tarjoaa markkinoiden johtavia asiakirjateknologioita, palveluita, ohjelmistoja sekä tarvikkeita graafisen alan ja toimistotulostamisen tarpeisiin. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® and iGen™ are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.