Pauligin kahviliiketoiminnan johtoon Elisa Markula

Paulig-konsernin kahviliiketoiminnan johtajaksi ja Oy Gustav Paulig Ab:n toimitusjohtajaksi on nimitetty 1.2.2010 alkaen KTM Elisa Markula (1966). Elisa Markulasta tulee myös Paulig Groupin johtoryhmän jäsen. Toimitusjohtaja Pekka Pirinen jää eläkkeelle ansiokkaan Paulig-uran jälkeen tammikuun 2010 lopussa.

Elisa Markulalla on monipuolinen tausta vähittäiskaupasta ja merkkitavaratuotteista mm. Fazerin, Snellmanin ja SCA Hygienen palveluksessa. Hän siirtyi Pauligille Suomen Lego Oy:n maajohtajan tehtävästä, jossa hän toimi vuodesta 2006. ”Elisa Markula saa käsiinsä hyvässä kunnossa olevan, vahvasti kehittyvän kahviliiketoiminnan. Hänen monipuolinen kokemuksensa merkkitavarabisneksestä ja erityisesti kahviliiketoiminnallemme tärkeistä Venäjän ja Baltian markkinoista yhdistettynä laajaan kielitaitoon antaa hyvän pohjan tehtävän menestykselliseen hoitoon”, konsernijohtaja Jaana Tuominen sanoo. Lisätietoa antaa Oy Gustav Paulig Ab viestintäpäällikkö Leena Miettinen, puh. +358 40 562 7302 Elisa Markula to head Paulig Group Coffee Business MSc (Econ.) Elisa Markula (1966) has been appointed as Director of Paulig Group Coffee Business and Managing Director of Gustav Paulig Ltd as of February 1st 2010. She will be also a member of Paulig Group Board of Directors. Managing Director Pekka Pirinen will retire in the end of January after a long and prosperous Paulig career. “Elisa Markula will be handed over a profitable, strongly developing business area. Her versatile experience on brand product business as well as Baltic and Russian markets combined with extensive language skills give a strong basis for managing our coffee business”, says CEO Jaana Tuominen. Further information Gustav Paulig Ltd Communications Manager Leena Miettinen, Tel. +358 40 562 7302