PS-eläkesopimus täydentää Säästöpankin eläkeratkaisua

Säästöpankki tuo 10.5. markkinoille oman kokonaisratkaisunsa eläkesäästämiseen, Säästöpankin Toisenlaisen Vaihtoehdon. Säästöpankin Toisenlainen Vaihtoehto on palvelukokonaisuus, joka koostuu sekä sidotuista että ei-sidotuista säästämisratkaisuista. Osana säästämisen kokonaisratkaisua on uusi PS-eläkesopimus.

– PS-eläkesopimus on hyvä lisä kokonaistarjontaamme ja se tarjoaa monille asiakkaillemme sopivan verotuetun vaihtoehdon eläkesäästämiseen. Ensi vaiheessa Säästöpankin PS-eläkesopimuksen säästökohteina ovat eläkesäästötili ja eläketalletus. Syksyllä 2010 tuote täydentyy rahastoilla, Säästöpankkiliiton toimitusjohtaja Pasi Kämäri kertoo. Säästöpankin PS-eläkesopimukselle kilpailukykyinen hinnoittelu Säästöpankki tarjoaa PS-eläkesopimuksen ilman hoitokustannuksia vuoden 2011 kesäkuun loppuun asti. Tämän jälkeen sopimuksen hoitomaksu on 0,25 % säästövaroista, kuitenkin vähintään kaksi euroa kuukaudessa. Lisäksi Säästöpankki tarjoaa PS-eläkesopimukselle avajaistarjouksena neljän prosentin talletuskoron vuoden 2011 loppuun asti. – Säästöpankin perustehtävänä on edistää säästämistä. Uskomme, että pitkäjänteisellä säästämisellä varmistetaan paras mahdollinen turva tulevaisuuden varalle, minkä vuoksi haluamme kannustaa asiakkaitamme pitkäjänteiseen säästämiseen konkreettisilla eduilla, Kämäri summaa. Vaihtoehtoja kannattaa harkita rauhassa Eläkesäästäminen ulottuu yleensä pitkälle tulevaisuuteen, joten erilaisia vaihtoehtoja kannattaa harkita rauhassa ennen päätösten tekoa. – Vapaaehtoinen eläkesäästäminen on ehdottoman suositeltavaa. Asiakkaan kannattaa kuitenkin arvioida rauhassa tarpeensa sekä miettiä, mikä on hänelle luontevin tapa säästää ja varautua tulevaisuuteen. Säästämisen muotoja on monia ja jokaiselle on löydettävissä oikea tapa säästää elämäntilanteesta ja tarpeista riippuen, Kämäri muistuttaa. Lisätietoa Säästöpankkiliitto Toimitusjohtaja Pasi Kämäri Puh. 0500 688 222 S-posti pasi.kamari@saastopankki.fi