Salvequickilta laastarit koko perheelle - Paavo Pesusieni ilahduttaa kesän lastenlaastareissa

Salvequick-lastenlaastareiden valikoima monipuolistuu, kun markkinoille saapuvat iloiset Paavo Pesusieni-laastarit. Suosittu ja tuttu hahmo ilahduttaa perheen pienimpiä ja auttaa siten säilyttämään hyvän mielen myös haavojenhoidossa. Salvequick-laastarit hylkivät vettä ja likaa ja pysyvät paikallaan vauhdikkaissakin leikeissä.

Salvequickin lastenlaastarit saavat uuden ilmeen maailmalla supersuosituksi nousseen Paavo Pesusienen hahmon myötä. Värikkäissä laastareissa seikkailevat Paavon lisäksi myös Patrik Tähtönen ja Johtaja Rapu. Riittoisassa pakkauksessa on yhteensä 20 kappaletta laastareita kolmessa eri koossa ja kuvavaihtoehdossa.

Pakkauksen vaaleansininen laastari käy suuren haavatyynynsä ansiosta erityisesti isompien kolhujen paikkaamiseen. Pienemmät laastarit taas sopivat esimerkiksi sormien pikkuhaavoihin. Vettä ja likaa hylkivät laastarit ovat pehmeitä ja joustavia ja ne pysvät hyvin paikallaan.

Oma laastari myös kesän tuomille rakoille ja kovettumille

Rakot ja liikavarpaat ovat jokakesäinen riesa, kun paljaat jalat hiertyvät sandaaleissa ja kesäkengissä kivuliaille vesikelloille ja kovettumille. Salvequick FOOTCARE -rakkolaastarit lievittävät rakoista aiheutuvaa kipua nopeasti ja nopeuttavat paranemista. Rakkolaastarit on valmistettu korkealaatuisesta hydrokolloidimateriaalista, joka tuntuu yhtä sileältä kuin iho.

Käytössä laastari on lähes huomaamaton. Laastari imee itseensä ihon kosteutta ja muodostaa keventävän tyynyn, joka suojaa haavaa paineelta ja hankaukselta ja nopeuttaa paranemista. Rakkolaastarit ovat vedenpitäviä, likaa hylkiviä ja hengittäviä. Laastareita voidaan myös käyttää ennaltaehkäisevästi.

Anu Tuominen, Cederroth Oy, puh. 020 700 9238, anu.tuominen@cederroth.com

Kuvia ladattavissa kuvapankista:

http://www.cederroth.fi: Kuvapankki

Käyttäjätunnus: cederroth, salasana: hunni

Uudet Paavo Pesusieni -laastarit ovat saatavilla päivittäistavarakaupoissa huhtikuusta 2012 alkaen. Ovh 2,70 euroa.