SCULPTRA™ hehkeyttää kasvot aurinkoiseen aikaan

Hei, ensimmäinen luonnollinen, pistoshoitona annettava kasvojenkohotusmenetelmä SCULPTRA™ tuli Suomen markkinoille maaliskuun puolivälissä. Kevään aikana hoitoja antavien lääkärien määrä on lisääntynyt eri puolilla Suomea. Kesä on oiva aika itsensä hoitamiselle ja hemmottelulle, varsinkin kun SCULPTRA™ on hoitomuoto, jonka yhteydessä ei tarvitse vältellä aurinkoa tai parannella arpia tai jälkiä. Nopean pistoshoidon jälkeen ihon hierominen kotona auttaa saavuttamaan täyden tehon hoidosta. Lue lisää SCULPTRA™ -kasvojenkohotusmenetelmästä uusilta nettisivuiltamme osoitteesta wwww.sculptra.fi. Ihotautien erikoislääkäri Seija Valkiala antaa mielellään haastattelun ja kertoo lisää hoitokokemuksista ja hoidon yksityiskohdista (ks. yhteystiedot tämän viestin lopussa). Lämmintä ja rentouttavaa kesää sanofi-aventis

SCULPTRA™ hehkeyttää kasvot aurinkoiseen aikaan Ihon ryppyjä, juonteita, veltostumista ja rasvakudoksen surkastumista vastaan kehitetty luonnollinen kasvojenkohotusmenetelmä SCULPTRA™ on saanut hyvän vastaanoton Suomessa. SCULPTRA™ aktivoi ihon tuottamaan menettämäänsä kollageenia. Hoitoaika on lyhyt, ja ilmeeseen voi saada hehkeyttä jo kesäloman aikana, kesän kirkkaaseen valoon. Ikääntymisen myötä iho ohenee ja sitä tukevat kollageenisäikeet heikkenevät. Yli 40-vuotias nainen huomaa, ettei ikääntymisen vaikutuksia, kuten juonteita ja ryppyjä, voi korjata esimerkiksi voiteilla. Markkinoilla on erilaisia kasvojenkohotusmenetelmiä. Suurin osa naisista pitää tärkeänä, että hoidon antaa nimenomaan kokenut ammattilainen, jonka tieto-taitoon voi luottaa. SCULPTRA™ on lääkärien, kuten ihotautilääkärien ja plastiikkakirurgien, pistoksina annostelema hoito kasvojen keski- ja alaosiin. Tulos kestää jopa kaksi vuotta. Menetetyn kollageenin korvaaja Elimistön tuottama, ihon kiinteyttä ja nuorekkuutta ylläpitävä, kollageeni vähenee ikääntymisen myötä ja loppuu kokonaan jo 40 ikävuoden jälkeen. SCULPTRA™ stimuloi elimistön omaa kollageenituotantoa nopeasti. Hoitokertoja tarvitaan yleensä yhdestä kolmeen riippuen hoidettavan iästä ja toiveista. Yksi hoitokerta kestää vain noin puoli tuntia. Sen aikana ihon alempaan kerrokseen eli verinahkaan annostellaan pistoksina Poly-L-laktaatti-nimistä ainetta. Poly-L-laktaatti ei ole reseptilääke. Sitä on käytetty terveydenhuollossa, muun muassa sulavissa ompeleissa ja pehmytkudosten implanteissa, jo 25 vuoden ajan. Ennen hoitoa on selvitettävä, ettei henkilö ole allerginen jollekin valmisteen aineosalle. Hoitoa ei voi antaa tulehtuneelle tai ärtyneelle iholle. Muutoin valmiste on hyvin siedetty. ”Koulutuksen saanut ja ammattitaitoinen ihotautilääkäri hieroo ihoa pistosten välissä. Häneltä asiakas saa myös tarkat ohjeet ihon kotihoitoon. Kun ihoa hierotaan kahdesti päivässä noin kuukauden ajan, valmiste levittyy tasaisesti ja tulos on kaunis ja tasainen”, ihotautien erikoislääkäri Seija Valkiala kertoo. Kasvojen näkyvimmät kohdat kiinteytyvät SCULPTRA™ korjaa kasvojen ihoa hyvin monipuolisesti. Se silottaa poskien, leuan ja ohimoiden sekä nenän ja suun välisiä juonteita ja ryppyjä, kiinteyttää veltostunutta ihoa sekä antaa täyteläisyyttä esimerkiksi ohimoiden kohdalla sisään vetäytyneelle iholle. ”Hoitoja voi ottaa myös kesällä, kunhan ihon suojaa suoralta auringonvalolta välittömästi hoidon jälkeen.. Kesällä on luonnollisesti muutenkin tärkeää huolehtia, ettei iho pala. Asiakkaani ovat iloisia siitä, että tulokset eli täyteläiset ja raikkaammat piirteet tulevat esiin vähitellen parin kuukauden aikana. Ei siis tarvitse pelätä muiden näkevän liian äkillistä ja radikaalia muutosta, vaan luonnollinen tulos tulee näkyviin vähitellen, ilman arpia tai jälkiä.”, Valkiala kuvailee. Hoitoja antavia lääkäreitä on eri puolilla Suomea ja heidän määränsä lisääntyy jatkuvasti, sillä suomalaisnaisten toiveena on säilyttää ihon nuorekkuus, kimmoisuus, täyteläisyys ja kiinteys mahdollisimman pitkään. Tutkija Taina Kinnusen¹ mukaan kauneusleikkauksilla tavoitellaan luonnollisempaa ”Luojan luomaa” kauneutta kuin esimerkiksi voimakkaalla ehostamisella. Moni nainen kavahtaa kuitenkin ajatusta kirurgisista operaatioista, joiden arpien parantelemiseen voi kulua koko kesäloma. ”Sculptra toimii ilman kirurgin veistä ja on silti hyvin tehokas. Asiakkaani ovat saaneet kommentteja, joissa heille sanotaan tapahtuneen jotakin hyvää, virkistävää, mutta ei osata eritellä mitä. Heidän kerrotaan hehkuvan uudella tavalla ja kysytään, ovatko he kenties rakastuneet. Toimenpide on onnistunut, kun se tuottaa asiakkaalle hyvää mieltä ja nostaa itsetuntoa. Nainen, joka tuntee itsensä nuoreksi, elämäniloiseksi ja viehättäväksi, haluaa myös peilikuvansa näyttävän sellaiselta”, Valkiala hymyilee. Uusi sivusto avautui toukokuussa: www.sculptra.fi ¹Taina Kinnunen (2008): Lihaan leikattu kauneus – kosmeettisen kirurgian ruumiillistuneet merkitykset. www.sculptra.fi Lisätietoja: ihotautien erikoislääkäri Seija Valkiala seija.valkiala@fimnet.fi (15.6.2009 lähtien kesälomalla) Brand Manager Anne-Maj Forsström, sanofi-aventis Oy puh. 0201 200 353 gsm 040 834 4631 anne-maj.forsstrom@sanofi-aventis.com Sanofi-aventis