Tampereen autokaistaravintoloille uusi ulkoinen ilme

Tampereen McDonald’s-ravintoloiden sisätilat saivat muutama vuosi sitten uuden tyylikkään ilmeen. Nyt myös Jäähovin ja Lielahden ravintoloiden ulkotilat – muun muassa tilauspisteet – on saatu uudistettua.

- Aina aika ajoin pitää uusiutua. Kun kymmenen vuotta on menty samalla tyylillä, on korkea aika vaihtaa vähän väritystä, sanoo Tampereen McDonald’s-ravintoloita vuodesta 2002 saakka pyörittänyt yrittäjä Timo Myllymäki.

Asiakkaat ovat jo kiinnittäneet huomiota ravintoloiden muuttuviin ulkoilmeisiin ja kehuneet niitä tyylikkäiksi.

- Olen saanut samanlaista, positiivista palautetta myös sisätiloista. Tiloistamme näkee, että kaikki on viimeisen päälle mietittyä, Myllymäki sanoo tyytyväisenä.

McDonald’s haluaa tarjota asiakkailleen nykyaikaisen ravintolakokemuksen. Uudet tilat vastaavat entistä paremmin odotuksia.

Yrittäjä Timo Myllymäki, puh. 040 590 11 02, timo.myllymaki@fi.mcd.com

Viestintäpäällikkö Heli Ryhänen, puh. 09 725 67 505, heli.ryhanen@fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. McDonald’s-ravintoloita on noin 120 maassa yhteensä reilut 31 000 kpl. McDonald’s on toiminut Suomessa jo 26 vuotta. Suomen ensimmäinen McDonald’s-ravintola avattiin Tampereella 1984. McDonald’s perustaa toimintansa pitkälle lisenssinhaltijoiden eli franchising-yrittäjien ja ketjun väliseen yhteistyöhön. Tällä hetkellä McDonald’s-ravintoloita on Suomessa 84, joista 86 % (72) on yrittäjävetoisia. Ketju työllistää Suomessa noin 3 200 henkilöä. www.mcdonalds.fi