Tuottavuutta parantavat sovellukset, matalakiiltoinen väriaine sekä väritarkkuus tuovat monipuolisuutta Xeroxin uuteen painokoneeseen

17.8.2011- Xeroxin uusi digitaalinen DocuColor® 8080 painokone tuottaa monipuoliset painotyöt suorapostituksista ja kalentereista esitteisiin ja tuotekuvastoihin. Kaikenkokoisille painopalvelujen tarjoajille avautuu uudenlaisia mahdollisuuksia liiketoiminnan kasvattamiseksi.

DocuColor8080 -painokoneen ytimen muodostavat kolme kilpailukykyä lisäävää ominaisuutta: tuottavuussovellukset, matalakiiltoinen väriaine sekä automaattinen värinhallinta (Automated Color Quality Suite, ACQS).

Tuottavuussovellukset yksinkertaistavat yleisimpien painotuotteiden tuotantoa käyttövalmiilla ”sapluunoilla”. Sovelluksien avulla voidaan esimerkiksi tehostaa työkorttien, personoinnin tai pre-press toimenpiteiden tekemistä ja näin ollen huomattavasti kasvattaa valmiiden töiden määrää päivittäisessä tuotannossa.  Sovelluksien mukana toimitetaan FreeFlow® Digital Workflow Collection sekä tukipalvelut asiakkaan tiloissa suurimman mahdollisen tuotantonopeuden saavuttamiseksi.

Matalakiiltoinen väriaine on ihanteellinen erilaisissa markkinointimateriaaleissa. Se tuottaa pehmeän ja mattamaisen lopputuloksen, joka korostaa värikuvia sekä niiden varjostuksia ja tehosteita. Väriaine luo markkinoijien ja graafisten suunnittelijoiden tavoitteleman offsetmaisen lopputuloksen, joka on mahdollista toteuttaa digitaalisesti DocuColor -painokoneella helposti ja nopeasti.

Värintoiston tarkkuus saavutetaan ACQS-työkalun avulla, joka toimii laitteeseen integroidun spektrophotometrin avulla ja lukee väritiedot suoraan tulostimesta. ACQS automatisoi värinhallinnan tehtävät ja minimoi toimenpiteisiin tarvittavan työn määrän. Tämä lisää tuottavuutta ja tehostaa toimituksia.

Tavoitteenamme on auttaa asiakkaitamme tuottamaan enemmän vähemmillä kustannuksilla ja siten kasvattaa heidän liiketoimintaansa. DocuColor 8080 rakennettiin juuri tätä tarvetta silmällä pitäen”, kertoo Eric Armour, president, Graphic Communications Business Group, Xerox Corporation.

”DocuColor 8080 -painokoneen kaltainen teknologia mahdollistaa tuotantokapasiteetin laajentamisen sekä vastaa paremmin tuotantovaatimuksiin, asiakassuhteiden parantamiseen sekä tuottojen kasvattamiseen. ”

Monipuolinen ratkaisu erilaisiin tulostusympäristöihin

DocuColor8080 voi painaa kartonkia aina 300 gsm asti täydellä tuotantonopeudella eli 80 sivua minuutissa ja tarjoaa asiakkaiden käyttöön kolme erilaista tulostuspalvelinta. Käyttäjät voivat valita palvelimista omaan tuotantoympäristöönsä parhaiten sopivimman. Xeroxin, EFI Fiery:n® ja CREO:n tarjoamat verkkopalvelimet tekevät värintoistoltaan vakaiden painotöiden tuottamisen helpoksi.

Painopalvelujen tuottajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa hyödyntämällä Xeroxin, GBC:n ja Standard Horizonin tarjoamia monipuolisia jälkikäsittelymahdollisuuksia. Niiden avulla voidaan tuottaa muun muassa näyttäviä esitteitä ja lehtisiä, kalentereita, räätälöityjä kansia ja esityksiä.

DocuColor 8080- painokoneen hankkivat saava käyttöönsä Xeroxin Profit Accelerator® Business Development Portfolioon, joka auttaa digitaalisen liiketoiminnan kehittämisessä ja laajentamisessa.

Saatavuus: DociColor 8080 digitaalinen painokone on maailmanlaajuisesti saatavilla välittömästi.

Janne Tilli, Myyntipäällikkö, Xerox Oy p. 040 586 9210

Xerox on maailman kuudenneksi suurin tietotekniikkayritys. Xerox Oy markkinoi Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita Suomessa. Yrityksellä on laaja valikoima tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen. Xeroxin palvelut kattavat konsultoinnin, dokumenttien hallintaratkaisut ja ulkoistuksen. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Lisätietoja Xeroxista saat verkko-osoitteesta www.xerox.fi

Xerox®, the Xerox wordmark and the spherical connection symbol are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries. Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.