Työnkulun kehittäjä Xerox lanseeraa uuden automaatioalustan

Lehdistötiedote 18.9.2013

Xerox jatkaa vahvoja perinteitään työnkulun ratkaisujen kehittäjänä ja lanseeraa uuden Xerox FreeFlow® Core -alustan, joka palvelee asiakkaiden kehittyviä työnkulun automaatiotarpeita. Nimensä mukaisesti FreeFlow Core on työnkulun keskeinen työkalu, joka sopii kaikkiin asiakasympäristöihin, oli kyse sitten pienestä pikapainosta tai suuresta monikansallisesta painoyrityksestä.

“FreeFlow Core vähentää tuotannon työvaiheita, tuo lisäarvoa painotöihin ja alentaa kokonaiskustannuksia”, kertoo Janne Tilli, Xerox Oy:n myyntijohtaja.

Internetpohjaisen arkkitehtuurin päälle rakennettu FreeFlow Core on moduulaarinen ja skaalautuva. Automaattinen työnkulku tekee joustavasti monimutkaisia tehtäviä älykkään graafisen käyttöliittymän kautta, joka voidaan liittää helposti muihin olemassa oleviin järjestelmiin.

FreeFlow Core auttaa hyödyntämään automaation etuja mm. seuraavilla kasvualueilla:

Web to print XMPie® StoreFlow™:lla, kattavalla web to print -ratkaisulla, käyttäjät voivat luoda ja hallita verkkokauppoja ja mainosportaaleja sekä laajentaa liiketoimintaansa kustannustehokkaasti verkossa.

Automaattinen viimeistely Xerox IntegratredPLUS Finishing Solution mahdollistaa erilaisten tuotteiden, kuten liimasidottujen kirjojen, vihkotuotannon, esitteiden, katalogien ja postikorttien tuottamisen nopeasti ja tehokkaasti automatisoidulla työnkulun integraatiolla pre-pressistä painatukseen ja viimeistelyyn.

Laajentaa digitaalista julkaisua yhteistyössä GTxcelin kanssa kehitetyllä uudella FreeFlow Digital Publisherilla käyttäjät voivat tuottaa printtikampanjoistaan sähköisiä versioita, jotka sisältävät video- tai audiototeutuksia ja seurata niiden lukijakuntaa sisäänrakennetun analytiikan avulla, mikä on tärkeä kilpailutekijä nykypäivän mobiilimaailmassa.

FreeFlow Coren lisäksi Xerox lanseeraa kaksi uutta työnkulkuratkaisua:

Xerox IntegratedPLUS Automated Colour Management – tarjoaa automatisoidun, verkkopohjaisen värinhallintatyökalun, jota voidaan käyttää useassa eri kohteessa samanaikaisesti. Tämä Xeroxin kumppaneiden väriosaamista hyödyntävä työkalu varmistaa ennakoitavan ja täsmällisen värienhallinnan koko tuotantoprosessissa.

Xerox FreeFlow VI Suite Version 12 – mahdollistaa monimutkaisten töiden suunnittelun ja valmistelun suoraan painatukseen. Näillä päivitetyillä työkaluilla käyttäjät voivat luoda XML-pohjaisia mainospainotuotteita, liittää niihin viivakoodeja, tulostaa suoraan SAP-sovelluksista sekä tuottaa tulostettuja tuotteita ja PDF-tiedostoja sähköiseen jakeluun – kaiken yhdellä työvaiheella.

Saatavuus
Kaikki ratkaisut ovat saatavilla lokakuusta 2013 alkaen, pois lukien FreeFlow Digital Publisher, joka tulee saataville vuoden 2014 toisella neljänneksellä.

Xerox Europe
Jo 75 vuoden ajan, xerografian keksimisestä lähtien, Xerox on auttanut yrityksiä yksinkertaistamaan työnkulkua. Olemme liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan johtava osaaja maailmassa ja autamme työnkulun  tehostamisessa niin, että yritykset voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xeroxin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa, Connecticutissa. Xeroxin 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa tarjoten palveluita, tulostustarvikkeita ja ohjelmistoja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille. Lisää osoitteessa www.xerox.com

Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa.

Janne Tilli, myyntijohtaja, Xerox Oy, puh. 040 586 9210, janne.tilli@xerox.com

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.

Avainsanat: