Unelmien huulivoide Blistex Lip Brilliance hehkuu huulilla

Blistex tuo Suomeen ainutlaatuisen sarjan kosteuttavia makuhuulivoiteita päivittäiseen käyttöön. Alle kahden euron hinnallaan nämä uutuudet ovat kukkarollekin ystävällisiä. Kaikki Blistex-huulivoiteet saavat syksyllä myös uudet pirteät pakkaukset.

Blistex Lip Brilliance on täydellinen all-in-one huulivoide päivittäiseen käyttöön. Siinä on mukana kaikki ne ominaisuudet, mitä nainen voi huulivoiteeltaan toivoa. Kevyt väri korostaa huulten luonnollista sävyä ja antaa kiiltoa. Hyaluron saa huulet näyttämään täyteläisemmiltä ja silkkiuute pehmentää sekä kosteuttaa. Huulivoide sisältää aurinkosuojakertoimen 15.

Blistex Lip Brilliance myös näkyy ja kuuluu. Suomen huippumalli haussa -ohjelmassa se kaunistaa mallien huulia ja on kisaajien viikkotehtävänä 10.9. Blistex on näkyvästi mukana myös Uniikin uuden Kiitorata-sinkun musiikkivideossa.

Blistex Raspberry Lemonade Blast on viettelevän vadelman ja sitruunan makuinen huulivoide, joka kosteuttaa, suojaa ja virkistää huulia. Voide sisältää sekä A- ja C-vitamiinia että aurinkosuojakertoimen 15.

Blistex Classic Lip Protector sopii päivittäiseen käyttöön niin miehille kuin naisille. Huulivoide suojaa huulia rohtumiselta ja kuivumiselta. Mukana on kosteuttavaa aloe veraa, rauhoittavaa kamomillaa, suojaavaa E-vitamiinia sekä aurinkosuojakerroin 10.

Blistex-uutuudet ovat saatavilla päivittäistavarakaupoissa syyskuussa 2012.

Suositushinta: 1,99 €

Lue lisää uudistuneelta verkkosivulta: http://www.blistex.fi

Cederroth Oy, Margit Forss, margit.forss@cederroth.com, puh: 050 325 2660

Kuvia ladattavissa kuvapankista: