Uudet mustavalkotulostimet Xeroxilta lisäävät nopeutta ja tuottavuutta sekä mahdollistavat etätulostamisen

Lehdistötiedote 23.9.2013

Xeroxin markkinoille tuomat uudet tulostimet lisäävät pienten ja keskisuurten yritysten toiminnan nopeutta ja tehokkuutta – korkeatasoisten ja ammattimaisten dokumenttien tulostaminen on mahdollista mistäpäin toimistoa tahansa valinnaisen WiFi-yhteyden avulla.

Mustavalkoisia tulosteita 45 sivua minuutissa tulostavat Phaser® 3610 -tulostin ja WorkCentre® 3615 -monitoimilaite ovat omien tuotekategorioidensa nopeimpia laitteita. Molempiin laitteisiin on mahdollista lisätä ylimääräiset kolme 550 arkin paperialustaa, jotka nostavat kokonaispaperikapasiteetin peräti 2 350 arkkiin. Näin myös raskaita työmääriä ja vaihtelevia tulostustarpeita on helpompi hallita ja toteuttaa. Laitteiden 1 200 x 1 200 dpi:n resoluutio parantaa myyntimateriaalien, muistioiden ja laskujen laatua terävällä kuvanlaadulla.

Molempiin laitteisiin saatavilla oleva Apple AirPrint mahdollistaa käyttäjien tulostaa sähköposteja ja dokumentteja suoraan iOS-laitteista, kun ne ovat yhdistettynä toimiston tietoverkkoon. Kun työntekijät ovat puolestaan työympäristön ulkopuolella, he voivat hyödyntää Xerox PrintBack -toimintoa, jolloin dokumentit löytyvät valmiina tulosteina toimistolle palattaessa.

Todellisena monitoimijana WorkCentre 3615 -monitoimilaitteella voidaan ohjelmoida seuraava työ edellisten ollessa vielä tuotannossa.

Lisäetuna molemmissa laitemalleissa on erittäin riittoisat väriainekasetit, jolloin niitä tarvitsee vaihtaa harvemmin. Paperia ja siihen liittyviä kuluja voidaan säästää automaattisella kaksipuolisella tulostuksella. Yksipuolisessa tulostuksessa arkille voi puolestaan sijoittaa useampia sivuja – hyödyllinen toiminto erityisesti esitysmateriaaleja jaettaessa.

Perusominaisuutena molempiin laitteisiin kuuluu Turvatulostus, jolla luottamukselliset dokumentit suojataan asiaankuulumattomilta vastaanottajilta. Laitteet käyttävät myös Xerox EA -väriainetta, joka mahdollistaa terävämmän kuvanlaadun ja vähentää tuotannon aikana arviolta 28 % hiilidioksidipäästöjä perinteisiin väriaineisiin verrattuna.

Saatavuus
Tuotteet ovat saatavilla välittömästi.

Xerox Europe
Jo 75 vuoden ajan, xerografian keksimisestä lähtien, Xerox on auttanut yrityksiä yksinkertaistamaan työnkulkua. Olemme liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan johtava osaaja maailmassa ja autamme työnkulun  tehostamisessa niin, että yritykset voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xeroxin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa, Connecticutissa. Xeroxin 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa tarjoten palveluita, tulostustarvikkeita ja ohjelmistoja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille. Lisää osoitteessa www.xerox.com

Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa.

Seppo Valjakka, Xerox Oy, tuotemarkkinointipäällikkö, puh. 0400 473 210, seppo.valjakka@xerox.com

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.

Avainsanat: