Uusi Salvequick huuliherpeslaastari suojaa ja nopeuttaa paranemista

Huuliherpeksestä kärsii yli puoli miljoonaa suomalaista. Ikävään vaivaan on nyt saatavilla uusi huomaamaton apu: Salvequick Lip Care -huuliherpeslaastari, joka edistää huuliherpeksen paranemista ja lievittää kipua. Lisäksi se ehkäisee rupien ja arpien muodostumista. Huomaamattoman laastarin päälle voi huoletta levittää huulipunaa ja muuta kosmetiikkaa. Tuotteen saa kätevästi päivittäistavarakaupasta.

Huulessa kuumottaa, kihelmöi ja kutittaa. Huuliherpes tekee taas tuloaan. Nyt apu on saatavilla myös päivittäistavarakauppojen hyllyiltä. Uusi Salvequick huuliherpeslaastari on ohut, pieni, läpinäkyvä ja huomaamaton suoja.

Salvequick huuliherpeslaastari on valmistettu hydrokolloidi-materiaalista. Laastari nopeuttaa huuliherpeksen paranemista, lievittää kipua ja vähentää punoitusta. Laastari suojaa herpesrakkulaa vedeltä, lialta ja bakteereilta sekä auttaa estämään rupien ja arpien muodostumista. Samalla laastari suojaa helposti tartuttavan rakkulan, jolloin riski tartunnan leviämiseksi vähenee.

Parhaan tuloksen saavuttamiseksi Salvequick huuliherpeslaastaria kannattaa käyttää vuorokauden ympäri. Laastari asetetaan kuivalle, puhtaalle iholle ja vaihdetaan, kun se alkaa irrota reunoistaan. Laastarin päälle voi levittää huulipunaa tai muuta kosmetiikkaa.

Huuliherpes on yleinen vaiva

Huuliherpeksestä kärsii kaikkiaan yli puoli miljoonaa suomalaista*. Sen aiheuttaa Herpes simplex virus 1. Huuliherpeksen oireita ovat nestettä sisältävät rakkulat huulien tai nenän ympärillä. Esimerkiksi stressi, vilustuminen ja aurinko voivat aiheuttaa oireiden puhkeamisen.

Salvequick Lip Care -huuliherpeslaastarin (12 kpl) suositushinta n. 8,90 €.

* Haavanhoidon kuluttajatutkimus, Tammikuu/ 2011, Taloustutkimus Oy

Anu Tuominen, Cederroth Oy, puh. 020 700 9238, anu.tuominen@cederroth.com