VMP:n tavoitteena työllistää yli sata tekijää päivittäin

Jarno Juola aloittaa VMP Groupin Vaasan ja Seinäjoen palvelualueiden yrittäjänä

Lehdistötiedote 2.10.2014

Henkilöstöpalveluyritys VMP Groupin Vaasan ja Seinäjoen alueet siirtyivät 1.10.2014 alkaen franchising-yrittäjävetoisiksi. Muutoksen myötä VMP Kokkolan yrittäjänä toiminut Jarno Juola laajentaa nyt toimialuettaan. Ennen yrittäjyyttään Jarno työskenteli VMP:llä myyntijohtajana ja tältä ajalta monet alueen yrityksistä ovat hänelle jo ennestään tuttuja.

Juolan tavoitteena on nostaa alueiden toimintaa uudelle tasolle sekä palvella joustavasti Vaasan, Seinäjoen ja Kokkolan yritysasiakkaita kaikissa vastaan tulevissa henkilöstöhaasteissa.

Olen toiminut alalla jo yli kymmenen vuotta ja nyt minulle avautui hieno mahdollisuus laajentaa yrittäjätoimintaani VMP Kokkolan lisäksi myös Vaasaan ja Seinäjoelle. Vuosien kokemus on opettanut ymmärtämään eri toimialojen henkilöstöhaasteita ja tarjoamaan niihin parhaiten soveltuvia, asiakaslähtöisiä ratkaisuja”, kommentoi Jarno Juola.

Tarkoituksena on tarjota työntekijöille ja -hakijoille alueen monipuolisimmat työmahdollisuudet aina osa-aikaisista vakituisiin tehtäviin niin palvelun, rakentamisen kuin teollisuuden aloilta.

”Parhaina päivinä VMP on tänä vuonna työllistänyt alueella yli sata työntekijää päivässä. Minun tavoitteenani on päästä yli sadan joka päivä!” kertoo Juola.

Jarno Juola, yrittäjä, VMP Group, 040 307 5231, jarno.juola@vmp.fi
Jani Suominen, laatu- ja varatoimitusjohtaja, VMP Group, 040 307 5006, jani.suominen@vmp.fi

VMP Group on yli 25 vuotta toimialaa kehittänyt, yksi Suomen johtavista henkilöstöpalvelualan yrityksistä. Henkilöstövuokraus ja rekrytointi kaikille toimialoille ovat Reiluja vuokratöitä -auktorisoidun henkilöstöpalveluyritys VMP:n ydinosaamista. VMP tarjoaa työtä ja toimeentuloa vuosittain 3 000 asiakasyrityksen palveluksessa yli 12 000 henkilölle. Konserni on suomalaisessa yksityisomistuksessa ja toimii franchising-periaatteella noin 50 paikkakunnalla Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Romaniassa. VMP Groupin liikevaihto vuonna 2013 oli 94 miljoonaa euroa. Konserniin kuuluu myös hoivapalveluita tarjoava Alina Hoivatiimi. www.vmp.fi

VMP – Niin arvokas on työ.

Avainsanat: