Xerox DocuShare tuo dokumentit mobiilityöntekijän ulottuville

Lehdistötiedote 3.5.2013

Xeroxin työnkulkua ja dokumentinhallintaa tehostava Xerox DocuShare® -tuoteperhe laajenee uudella DocuShare Mobile –sisällönhallintaohjelmistolla, jonka avulla mobiililaitteiden käyttäjät voivat muokata, hakea ja jakaa DocuShareen ladattuja dokumentteja.

Älypuhelinten, tablettien ja muiden mobiililaitteiden käyttö yleistyy kiihtyvällä vauhdilla. Cisco IBSG Horizons Studyn mukaan työntekijöillä on ensi vuonna käytössään keskimäärin 2,8 päätelaitetta. Viime vuonna vastaava lukema oli 2,3.[1]

Xerox Mobile Client for DocuSharen avulla käyttäjät voivat puhelimillaan ja tableteillaan tallentaa kuvia, muistiinpanoja ja erilaisia liiketoimintadokumentteja. Tiedot on helppo jakaa kollegoiden kanssa tai julkaista turvallisella DocuShare-sivulla. Mobiililaitteiden käyttäjät voivat myös tulostaa DocuShare-dokumentteja Xerox Mobile Client for DocuSharen avulla, kun DocuShare-palvelimelle on asennettu sähköpostipohjainen tulostusratkaisu, kuten Xerox Mobile Print tai Xerox Mobile Print Cloud.

“Yhä useammat tekevät töitä perinteisten työympäristöjen ja –aikojen ulkopuolella. Asiakkaidemme mukaan työ tehostuu merkittävästi DocuSharen avulla, kun oleellinen tieto on helposti saatavilla mobiililaitteilla ajasta ja paikasta riippumatta”, kertoo Xerox Oy:n Channel Director Ilpo Ahokas.

Uusi Xerox Mobile Client for DocuShare on saatavana App storesta vuoden 2013 toisella neljänneksellä. iOS-laitteiden käyttäjät pääsevät käyttämään DocuShare Mobilea ensimmäisinä. Android-versio on suunnitteilla.

Xerox DocuShare on Xeroxin kehittämä yritysten asiakirjahallintaohjelmisto. DocuSharen ominaisuuksia ovat dokumentinhallinta, prosessiautomaatio, paperimuotoisen tiedon siirto digitaaliseksi. DocuShare säästää Xeroxin tulostuksenhallintapalveluita käyttävien yritysten kuluja ja tehostaa tuottavuutta.

Lisätietoja Xerox DocuSharesta osoitteessa http://docushare.xerox.com/ ja

Xerox Enterprise Content Managementista osoitteessa http://www.xerox.com/ecm.

Xerox Oy, Seppo Valjakka, tuotemarkkinointipäällikkö, seppo.valjakka@xerox.com, puh. 0400 473210

Xerox Oy

Xerox Oy on osa Xerox Corporationia, joka on maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumenttien hallinnan ratkaisuja tarjoava yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli noin 23 miljardia dollaria. Xeroxin tarjoamat teknologiat, asiantuntemus sekä palvelut tuovat kaikenkokoisille yrityksille keinon tehostaa ja yksinkertaistaa toimintojaan sekä mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xerox Corporationin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa. Xerox tarjoaa ratkaisuja liiketoimintaprosessien ulkoistuksiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä yksityiselle että julkiselle sektorille

maailmanlaajuisesti. Lisäksi yhtiö tarjoaa markkinoiden johtavia asiakirjateknologioita, palveluita, ohjelmistoja sekä tarvikkeita graafisen alan ja toimistotulostamisen tarpeisiin. Xeroxin 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX, DocuShare® and ConnectKeyTM are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

[1] Cisco IBSG Horizons Study, May 2012

Avainsanat: