Xerox julkaisee uuden valikoiman pienille ja keskisuurille yrityksille kohdennettuja A4/A3 väri- ja mustavalkotulostimia ja monitoimilaitteita

- parannetut ominaisuudet maksimoivat tehdyt it-investoinnit

9.10.2012 – Tekniikan kehittyessä ja uusien tulostuslaitteiden tullessa markkinoille yritysten tulisi entistä tarkemmin miettiä investointien tuottavuutta ja hyötyjen maksimointia. Ennen investointipäätöksiä yritysten olisi hyvä pohtia uuden teknologian käyttötarkoitusta, sen mukanaan tuomia hyötyjä sekä liiketoiminnan tarpeita.

Xeroxin mukaan edellä mainitut kysymykset laiminlyödään usein, mutta tarkkaan pohdittuina ne järkeistävät investointeja ja helpottavat valintaprosessia.

Xeroxin uusi WorkCentre® 6605 värimonitoimitulostin auttaa pk-yrityksiä hyödyntämään IT-investointinsa mahdollisimman tehokkaasti. Helppokäyttöinen laite mahdollistaa materiaalien tuottamisen ja jakamisen sekä tärkeiden asiakirjojen suojaamisen vähällä vaivalla. Laite helpottaa ja yksinkertaistaa arkipäiväisiä askareita, kuten faksaamista ja skannaamista. Lisäksi monitoimitulostin tuottaa värilliset myyntimateriaalit, kuten esitteet, flyerit ja presentaatiot liiketoiminnan eri tarpeisiin. Pienen kokonsa ansiosta laite on helppo sijoittaa ahtaaseenkin toimistoon.

Hyödyt:

- Helppokäyttöinen ja selkeä: skannatut materiaalit voidaan automaattisesti jakaa joko sähköpostiin tai verkkolevylle. Skannaukset voidaan myös tallentaa suoraan USB-muistiin, joka takaa tietojen aidon siirrettävyyden.

- Asiakirjojen suojaus: Secure Print -toiminto edellyttää henkilökohtaisen PIN-numeron käyttöä asiakirjojen vapauttamiseksi tulostimesta. Kun tulostustyö on lähetetty tulostimelle, tapahtuu sen vapautus käyttäjän omalla PIN-koodilla. Näin muut käyttäjät eivät voi nähdä tulosteita.

- Langattomuus ja helppokäyttöisyys: Vapaavalintainen langaton verkkosovitin mahdollistaa laitteen käytön eri puolilta toimistoa. Laitteen käyttö ja konfigurointi on helppoa suuren värillisen kosketusnäytön ansiosta, josta on helppo tarkistaa ja hallinnoida laitteen toimintoja mukaan lukien tulostusjonot tai väriaineen riittoisuuden tarkistus.

- Nopea ja tehokas: 550 arkin paperialusta ja 35 sivua minuutissa tulostusnopeus tarkoittavat vähemmän aikaa tulostukseen ja enemmän aikaa varsinaiseen työntekoon.

- 50 sivun automaattinen asiakirjan syöttö mahdollistaa nopean kaksipuoleisen kopioinnin ja skannauksen.

WorkCentre® 6605 tulostimessa käytetään Xeroxin kehittämää väriteknologiaa, mukaanlukien Pantone® Colour sertifiointi sekä aito Adobe® PostScript 3 kielituki, jotka tekevät tulostetuista materiaaleista laadukkaan näköisiä. Lisäksi laitteessa olevan Xeroxin öljyttömän EA Tonerin ja tulostimen valokuvamoodin avulla kuvat ja grafiikat tulostuvat terävinä ja elävän värisinä jopa tavalliselle tai kierrätetylle paperille tulostettuina.

“PK-yritykset, jotka haluavat maksimoida IT-investointinsa löytävät monitoimilaitteesta täydellisen yhdistelmän laatua, kustannustehokkuutta, luotettavuutta sekä helppokäyttöisyyttä”, kertoo Ann Priede, vice president, Publications and Services, Photizo Group.

Saatavilla on nyt myös Xerox Phaser®6600 väritulostin, jolla on WorkCentren kanssa sama tulostuskoneisto, lisävarusteet ja tarvikkeet.

Xeroxilta myös uudet mustavalkotulostimet pieniin toimistoihin

Xeroxin WorkCentre 3315/3325 monitoimitulostimet sekä Phaser 3320 tulostin tulostavat 31 sekä 35 sivua minuutissa, ensimmäisen sivun tulostuessa jopa 6,5 sekunnissa. Suuremmille tulostustöille on saatavilla lisäalusta, johon on mahdollista ladata 520 arkkia kerralla ja näin pidentää yhtäjaksoista tulostamista.1200 x 1200 dpin kuvanlaatu tuottaa myynti- ja markkinointimateriaaleille, muistioille sekä laskuille ammattimaisen ulkonäön.

WorkCentre 3325 ja Phaser 3320 ovat molemmat saatavilla sisäisellä Wi-Fi-verkkoliitännällä varustettuina, joka mahdollistaa laitteen sijoittelun minne tahansa toimistoon ja lisää näin tuottavuutta ja parantaa työnkulkua.

Laitteissa on vakiona kaksipuoleinen tulostus, joka vähentää paperinkulutusta merkittävästi. Yritykset voivat nipistää tulostuskustannuksissaan myös suurikapasiteettisten värikasettien avulla, jotka kestävät pidempään ja ovat käytössä edullisempia.

Hyödyt:

- Turvaominaisuudet, kuten Secure Print takaavat, että luottamukselliset asiakirjat ovat vain oikeiden ihmisten saatavilla.

- Väriskannausominaisuuksiin kuuluu sähköpostiin, verkkoon sekä USB-muistilaitteille skannaus.

- Värillinen faksaustoiminto.

- Helppo tietokonepohjainen etähallinta Xerox CentreWare®IS:n kautta.

Uudet A3 pöytätulostimet tarjoavat nopeutta ja terävää kuvanlaatua

Pienille yrityksille tarkoitettu uusi Phaser 7100 A3 väritulostin tulostaa 30 sivun minuuttinopeudella ja 1200 x 1200 dpi:n kuvaresoluutiolla. Tulostin vastaa normaalin toimiston tarpeisiin nopeudella ja laadulla ja tuottaa samalla terävät ja selkeät yksityiskohdat, fontit ja viivat

Phaser 7100 on pienikokoinen ja se mahtuu ahtaaseenkin toimistotilaan. Se pystyy tulostamaan pitkille, jopa 210mm x 900mm ja 297mm x 1200mm kokoisille arkeille. Suuria tulostusmääriä tulostettaessa paperikapasiteetti voidaan nostaa jopa 2050 arkkiin.

Laitteet ovat saatavilla välittömästi Xeroxin suoramyynnin, jälleenmyyjien, yhteistyökumppaneiden sekä jakelijoiden kautta.

Seppo Valjakka, Tuotemarkkinointipäällikkö, Xerox Oy, puh. 0400 473210, seppo.valjakka@xerox.com

Xerox Oy

Xerox Oy on osa Xerox Corporatiota, joka on maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumenttien hallinnan ratkaisuja tarjoava yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli noin 23 miljardia dollaria. Xeroxin tarjoamat teknologiat, asiantuntemus sekä palvelut tuovat kaikenkokoisille yrityksille keinon tehostaa ja yksinkertaistaa toimintojaan sekä mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xerox Corporationin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa. Xerox tarjoaa ratkaisuja liiketoimintaprosessien ulkoistuksiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä yksityiselle että julkiselle sektorille

maailmanlaajuisesti. Lisäksi yhtiö tarjoaa markkinoiden johtavia asiakirjateknologioita,palveluita, ohjelmistoja sekä tarvikkeita graafisen alan ja toimistotulostamisen tarpeisiin.Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.