Xerox nimetty jälleen maailman johtavaksi tulostuksenhallintapalveluiden tarjoajaksi

Lehdistötiedote 8.7.2014

Xerox säilytti paikkansa jo viidentenä vuonna peräkkäin maailman johtavana tulostuksenhallintapalveluiden tarjoajana tutkimusyritys Quocircan uusimmassa tutkimuksessa.

Xerox, maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan osaaja, auttaa yrityksiä optimoimaan niiden tulostusympäristöä tulostuksenhallintapalveluiden avulla sekä edesauttamaan tiedonkulkua ja liiketoimintaprosesseja, jotta yritykset voivat kasvattaa tuottojaan, pienentää kulujaan ja toimia tehokkaammin.

Tutkimuksen mukaan Xeroxin johtava asema kilpaillulla markkinalla perustuu useisiin vahvuuksiin, mm. ennestään vahvan tulostuksenhallintapalveluiden jatkuvaan kehittämiseen sekä sen laajaan palvelutarjoamaan, joka ulottuu toimistotulostuksesta tuotantotulostamiseen ja IT-ulkoistukseen sekä liiketoimintaprosessien palveluihin ja sitä vahvistaviin laajoihin arviointipalveluihin.

“Xeroxilla on pitkäaikaiset ja vahvat referenssit tulostuksenhallintamarkkinalla,” sanoo Louella Fernandes, associate director, Quocirca. “Ohjelmistotarjoaman vahvistaminen erityisesti ConnectKey®:n ja työnkulun automaation alueilla auttavat synergioiden rakentamista entisestään sisällön- ja tulostuksenhallinnan välillä.”

Tutkimus, joka on riippumaton palveluntarjoajien arviointi, osoittaa markkinan kehittyvän perustulostuksenhallintapalveluista, kuten laitteiden konsolidoinnista, kohti paperipohjaisten prosessien tehostamista.

“Kun yritysten käsittelemän tiedon määrä jatkaa eksponentiaalista kasvuaan, sekä paperilla että sähköisessä muodossa, samoin kasvavat haasteet sen saatavuuden ja hallinnoinnin kanssa,” sanoo Don Dixon, senior vice president, Global Document Outsourcing, Xerox. “Quocircan tutkimus kertoo kyvystämme parantaa tehokkuutta uusien palveluiden avulla. Me voimme auttaa kaiken kokoisia yrityksiä hallinnoimaan tietoa tehokkaammin, jotta ne voivat keskittyä omaan ydintoimintaansa.”

Tulostuksenhallintapalveluiden pitkäaikaisena johtajana Xerox yhdistää teknologian ja dokumentinhallintaosaamisensa liiketoimintaprosessien ja IT-ulkoistuksen osaamiseensa voidakseen vastata nykypäivän jatkuvasti toiminnallisen työympäristön ja siihen liittyvän sisällön määrän lisääntymisen ja näiden vaikutuksiin liiketoiminnan tuottavuudessa.

Xerox Europe
Jo yli 75 vuoden ajan, xerografian keksimisestä lähtien, Xerox on auttanut yrityksiä yksinkertaistamaan työnkulkua. Olemme liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan johtava osaaja maailmassa ja autamme työnkulun  tehostamisessa niin, että yritykset voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xeroxin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa, Connecticutissa. Xeroxin yli 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita 180 maassa tarjoten palveluita, tulostusratkaisuja ja ohjelmistoja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille. Lisää osoitteessa www.xerox.com.

Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa.

Tove Zilliacus, myyntijohtaja, Large Enterprise Operations (LEO), Xerox Oy, tove.zilliacus@xerox.com, puh. 040 586 9062

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

Xerox®, Xerox and Design® and ConnectKey® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Avainsanat: