Xerox tarjoaa uusia tapoja hyödyntää ja suojata yrityksen tärkeintä omaisuutta – tietoa

Lehdistötiedote 28.5.2014

Tietotyöntekijät voivat välttää digitaalisen tietotulvan tehokkaalla tiedonhallinnalla

Tieto on liiketoiminnan pääomaa ja siitä hyötyvät parhaiten ne organisaatiot, jotka kykenevät hyödyntämään tehokkaasti hallussa olevaa tärkeää tietoa. Xerox tuo yritysten käyttöön uusia tapoja hyödyntää ja suojata tietoa ajasta tai paikasta riippumatta siten, että ne säästävät rahaa, voivat parantaa asiakassuhteita ja kehittää innovatiivisia ja parempia palveluita.

Xeroxin uusimmat palvelut auttavat:

• Analysoimaan miten ja mitä varten dokumentteja tulostetaan sekä hyödyntämään tätä tietoa, kun kehitetään uusia tapoja käsitellä tietoa
  • Parantamaan tietoturvaa ilman, että IT-infrastruktuuri häiriintyy
  • Tukemaan yritysten liikkuvia työntekijöitä tekemällä mm. mobiilitulostamisesta helpompaa
  • Arvioimaan, yksinkertaistamaan ja parantamaan jokapäiväisiä dokumenttikeskeisiä prosesseja automatisoimalla työnkulkua

“Kun yritysten tietopääoma kasvaa – sekä paperilla että digitaalisessa muodossa – haasteet sen hyödyntämiseen kasvavat moninkertaisesti. Ilman kunnon prosessia osa tiedosta hukkuu, kun se on eri muodoissa ja paikoissa,” sanoo Mike Feldman, president, Large Enterprise Operations, Xerox. “Kolmen askeleen strategiamme – arvioi ja optimoi, varmista turvallisuus ja integroi, automatisoi ja yksinkertaista – kehittyy uusien palveluidemme kautta, jotka auttavat asiakkaita hallitsemaan informaatiota tehokkaammin, erityisesti tietoturvan ja automatisoidun dokumenttienhallinnan osalta.”

Uusiin palveluihin kuuluvat:

• Xerox Secure Print Manager Suite, Nuance Equitracin ylläpitämä kustannustehokas palvelu, integroi turvallisen tulostamisen sekä hallinta- ja raportointiominaisuudet ­– kuten esim. käyttäjän todentaminen, turvallinen dokumenttijulkaisu, työn seuranta, laskutus ja kirjanpito sekä tulostussäännöt ja reititys – häiritsemättä olemassa olevaa IT-infrastruktuuria. Toiminnot voidaan lisensoida yksittäisiin tai useisiin Xeroxin tai muihin laitteisiin, yrityksen tarpeista riippuen.
  • Xerox Document Analytics Service kertoo miten, missä ja miksi dokumentteja käytetään. Analyysi perustuu useisiin lähteisiin – tietoon laitteista ja tulostustöistä, analyysiin arkistoiduista ja arkistoimattomista papereista sekä asiakashaastatteluista, jotka paljastavat erilaisia tulostustapoja. Tiedon avulla Xerox auttaa asiakkaitaan digitalisoimaan ja tallentamaan tietoa siten, ettei paperijätettä korvata digitaalisella jätteellä.
  • Xerox Workflow Assessment Service näyttää, miten dokumentit liikkuvat organisaatiossa sekä tarjoaa tietoa tehokkaampien prosessien luomiseksi. Esimerkiksi tutkimalla yrityksen matkalaskuprosessia voidaan selvittää, että työntekijä voisi käyttää huomattavasti vähemmän aikaa matkalaskun tekoon muuttamalla kuittiprosessia. Asiakkaiden tietoja käyttämällä sekä dokumenttien ja laitteiden käyttötietoja hyödyntämällä palvelu auttaa organisaatioita kääntämään prosessit tuottaviksi, säästämään rahaa ja parantamaan asiakassuhteita.

Muut uudet ominaisuudet

Ilmainen ohjelmistopäivitys Xerox WorkCentre® 3325 -monitoimilaitteelle (MFP) lisää tuottavuutta, hallintaa ja tietoturvaominaisuuksia, joilla turvataan ja optimoidaan tulostusympäristöjä. Päivitys lisää integraatiota Xeroxin tulostuksenhallintapalveluiden kanssa ja saa aikaan tehokkuutta ja säästöjä.

Xerox ConnectKey® 1.5 teknologia tulostimille ja monitoimilaitteille saa pian Mopria Alliancen sertifioinnin. Mopria tukee ja yksinkertaistaa pääsyä langattomiin tulostusympäristöihin älypuhelimista, tableteilta ja muilta mobiililaitteilta. Tulostaminen liikkeessä on tehty helpommaksi ilman, että laitteeseen tarvitsee olla yhteydessä manuaalisesti tai että siihen pitää asentaa erillistä ohjelmistoa.

Saatavuus

Xerox Document Analytics Services ja Xerox Workflow Assessment Services ovat saatavilla Xerox’s Enterprise Print Servicen asiakkaille Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Euroopassa.

Xerox Secure Print Manager Suite on saatavilla Xeroxin Enterprise Print Service -asiakkaille Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Euroopassa sekä kehittyvillä markkinoilla.

Xerox ConnectKey 1.5 teknologia tullaan tarjoamaan maailmanlaajuisena ohjelmistopäivityksenä kesäkuun 2014 alkupuolella kaikille olemassa oleville tulostimille ja monitoimilaitteille, joissa on ConnectKey.

Xerox Europe
Jo yli 75 vuoden ajan, xerografian keksimisestä lähtien, Xerox on auttanut yrityksiä yksinkertaistamaan työnkulkua. Olemme liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan johtava osaaja maailmassa ja autamme työnkulun  tehostamisessa niin, että yritykset voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xeroxin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa, Connecticutissa. Xeroxin yli 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita 180 maassa tarjoten palveluita, tulostusratkaisuja ja ohjelmistoja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille. Lisää osoitteessa www.xerox.com.

Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa.

Tove Zilliacus, myyntijohtaja, Large Enterprise Operations (LEO), Xerox Oy, tove.zilliacus@xerox.com, puh. 040 586 9062

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

XEROX®, XEROX, DocuShare®and ConnectKeyTMare trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.

Avainsanat: