Xerox tuo markkinoille päivitetyn version Colour 800/1000 -väripainokoneesta

9.9..2011- Xeroxin palkitusta Colour 800/1000 -painokoneesta on nyt saatavilla uusi, päivitetty versio.  Painokoneeseen on lisätty automaattinen värinhallinta ja lukuisia viimeistelytoimintoja sekä  liiketoiminnan kehittämisen tukipalveluja.

Colour 800/1000 -painokone sopii laadukkaiden, värillisten myynti- ja suoramarkkinointimateriaalien sekä valokuvatuotteiden painamiseen. Valinnainen viides väriasema, Clear Dry ink, parantaa painotuotteiden tehoa ja laatua sekä mahdollistaa erilaisten tehosteiden käytön kuvien ja tekstien korostamiseksi.

Colour 800/1000 -painokoneen uudet toiminnot ja sovellukset sisältävät seuraavat ominaisuudet:

Automated Colour Qualitys Suite, ACQS

Colour 800/1000 -painokoneet ovat Xeroxin uusimmat automaattista värinhallintaa hyödyntävät tuotantolaitteet, jotka käyttävät ACQS-työkalua.  Automaattinen värinhallinta varmistaa värien tarkkuuden ja yhtenäisyyden paperilaadusta riippumatta. Kuvalaatua ja kohdistuksia voidaan säädellä ammattimaisesti ja vaivattomasti.

Xerox Perfect Binder

Painokoneeseen suoraan liitettävä Perfect Binder-viimeistelijä tuottaa laadukkaita sidottuja kirjoja värillisinä. Viimeistelijän manuaalitoiminto mahdollistaa myös toisella painokoneella tehtyjen töiden sitomisen silloin, kun Colour 800/1000 on samanaikaisesti muussa painokäytössä. Tämä lisää tuottavuutta.

Clearly Different Programme

Clearly Different Programme sisältää multimediademoja, koulutusmateriaaleja, esitteitä ja suunnitteluoppaita, joiden avulla myyntitiimit on helppo kouluttaa tuntemaan Colour 800/1000 -painokoneen edut ja hyödyt.  Ohjelma esittelee myös suosituimmat ja näyttävimmät sovellukset, jotka auttavat ymmärtämään ja hyödyntämään painokoneen mahdollisuuksia.

Xerox Colour 1000 Press on nähtävillä 22 - 24.9.2011 Jyväskylän FinnGraf-messuilla.  Painokone löytyy Xerox-jälleenmyyjien Document Services Finland Oy:n ja Office Innovations Finland Oy:n yhteisosastolta.

Clearly Different Programme on saatavilla välittömästi ja ACQS lokakuun alusta alkaen. Xerox Perfect Binder tulee markkinoille tämän vuoden viimeisellä neljänneksellä.

Lisätietoja: Ilpo Ahokas, johtaja, Xerox Oy, puh. 040 586 9272, ilpo.ahokas@xerox.com

Xerox

Xerox tarjoaa tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen sekä konsultointia ja ratkaisuja dokumenttien hallintaan ja ulkoistukseen. Xeroxin helmikuussa 2010 ostama ACS-yhtiö laajensi yrityksen tarjontaa lisäksi liiketoimintaprosessien ja IT-ratkaisujen ulkoistamispalveluihin, joita tarjotaan yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille ympäri maailman. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.