Xerox tuo markkinoille uuden malliston nopeita ja tehokkaita kevyen tuotannon laitteita

- Laitesarjaan on saatavilla monipuoliset viimeistelytoiminnot mm. kirjoille ja ohjevihkoille, esitteille, laskuille sekä uutiskirjeille

12.3.2012 – Xeroxin uusin kevyen tuotannon laitesarja, joka sisältää Xerox D95/D110/D125 kopiokonetulostimet ja D110/D125 tulostimet, mahdollistaa terävien ja laadukkaiden mustavalkotulosteiden tuottamisen nopeasti ja tehokkaasti.

Xeroxin laitteet on rakennettu suuria määriä tulostavien asiakkaiden tarpeisiin. Laitteiden avulla esimerkiksi opettajat voivat tuottaa helposti opetussuunnitelman vaatimia materiaaleja, kuten erilaisia kurssimateriaaleja ja nidottuja aineistopaketteja. Tuottavuutta voidaan lisätä arkistointi- ja leimausohjelmistoilla, jotka mahdollistavat laki-, vakuutus- ja terveydenhuoltoalalla tulostinta käyttäville sähköisen dokumenttien varastoinnin ja varmistavat dokumenttien aitouden

numeromerkinnöillä. Paino- ja tulostuspalveluiden tarjoajat voivat puolestaan vastata asiakkaidensa kiireisiin aikatauluvaatimuksiin entistä paremmin ja tarjota enemmän sovelluksia ja palveluita.

Kopiokonetulostin on saatavilla seuraavilla nopeuksilla: 95, 100, 110 ja 125 sivua minuutissa (ppm). D110/D125 tulostimet ovat saatavilla 110 ja 125 sivun minuuttitulostusnopeuksilla, sopien erityisen hyvin kaupalliseen tulostusympäristöön. Laitteiden hyödyt asiakkaille ovat:

Nopeaa ja helppoa.

- Xeroxin kopiokonetulostimessa on vakiona single-pass -väriskanneri, 2400 x 2400 dpi tulostusresoluutio sekä mahdollisuus tulostaa ja tallentaa tietoja USB-tikulta tai tikulle.

- Vakiona oleva 250-sivun kapasiteetilla sekä automaattisella syöttölaitteella varustettu skanneri tarjoaa lukunopeudeksi jopa 200 kuvaa minuutissa, joten myös suurivolyymiset, monimutkaiset kopiointi- ja skannaustyöt valmistuvat hetkessä.

Kehittyneet työkalut työnkulun varmistamiseksi.

- Integroitu ohjain kuuluu vakiona kopiokonetulostimiin, tarjoten tehokkaat työnkulut ja helpon hallinnan kosketusnäytöllä varustetun käyttöliittymän kautta. Valinnainen palvelin, Xerox FreeFlow® Print Server tarjoaa lisäominaisuuksia ja -joustavuutta.

- Xeroxin Extensible Interface Platform tarjoaa yksinkertaisen työnkulkujen hallinnan selkeän graafisen kosketusnäytön avulla.

Monipuoliset viimeistelymahdollisuudet

- Laitesarjaan on saatavana laaja valikoima eri viimeistelyvaihtoehtoja, jotka tarjoavat ammattimaisia ominaisuuksia kuten vihkotaitto, nuuttaus, nidonta tai rei’itys. Käyttäjät voivat tulostaa helposti liimattuja, kulmapuristettuja tai etureunaleikattuja vihkoja Xerox Tape Binderin,

GBC® e-binder 200:n ja Plockmatic Pro30™ Booklet Makerin avulla.

“Nopeampi skannauslaite ja helppokäyttöinen graafinen käyttöliittymä ovat markkinoilla odotettuja ominaisuuksia kevyen tuotannon laitetarjonnassa. Näiden laitteiden kohdalla helppokäyttöisyys ja edullinen tuotantotapa ovat avainasemassa," kertoo Jim Hamilton, group director, InfoTrends.

D95/D110/D125 laitteisiin voi tutustua Xeroxin ständilla Drupa 2012 - tapahtumassa Dusseldorfissa Saksassa 3.-16.5.2012. Lisätietoa Xeroxista Drupassa löytyy täältä: www.xerox.com/drupa.

Saatavuus Xerox D95/D110/D125 kopiokone/tulostimet ja D110/D125 tulostimet ovat saatavilla huhtikuussa.

Lisätietoja: Xerox Oy, Seppo Valjakka, tuotemarkkinointipäällikkö, seppo.valjakka@xerox.com, puh. 0400 473210

Xerox Oy

Xerox Oy on osa Xerox Corporatiota, joka on maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumenttien hallinnan ratkaisuja tarjoava yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli noin 23 miljardia dollaria. Xeroxin tarjoamat teknologiat, asiantuntemus sekä palvelut tuovat kaikenkokoisille yrityksille keinon tehostaa ja yksinkertaistaa toimintojaan sekä mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xerox Corporationin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa. Xerox tarjoaa ratkaisuja liiketoimintaprosessien ulkoistuksiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä yksityiselle että julkiselle sektorille maailmanlaajuisesti. Lisäksi yhtiö tarjoaa markkinoiden johtavia asiakirjateknologioita, palveluita, ohjelmistoja sekä tarvikkeita graafisen alan ja toimistotulostamisen tarpeisiin. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries