Xeroxille tunnustusta maailman johtavana tulostuksenhallintapalveluiden toimittajana

Lehdistötiedote 30.8.2013

Xeroxin sitoutuminen yritysten liiketoimintaprosessien tehostamiseen ja entistä parempaan tulostuksenhallintapalveluiden tarjontaan on huomioitu jälleen. IDC MarketScape¹ -tutkimuksessa Xerox osoittautui jo neljättä kertaa peräkkäin yhdeksi maailman johtavista tulostuksenhallintapalveluiden (MPS) tarjoajista.

IDC tutki tulostuksenhallintapalveluiden toimittajien kilpailukykyä ja yhdeksän yrityksen vertailussa Xeroxin palvelutarjooma on yksi kattavimmista. Lisäksi Xerox saa kiitosta kyvystään kehittää innovatiivisia ratkaisuja, joilla saadaan aikaan huomattavia säästöjä sekä suuryhtiöissä että pk-yrityksissä.

“Yritykset haluavat yhdistää tulostuksen ja dokumentinhallinnan työnkulun osaksi IT-infrastruktuuriaan. Samalla ne haluavat vähentää tulostamisen kustannuksia ja määriä. Pitkä kokemuksemme tulostusympäristöistä auttaa meitä rakentamaan sisällönhallinnan ja liiketoimintaprosessien automaatioratkaisuja, jotka helpottavat ja yksinkertaistavat töiden tekemistä ja mahdollistavat yrityksille keskittymisen omaan liiketoimintaan”, kertoo Xerox Oy:n kanavaliiketoiminnan johtaja Ilpo Ahokas.

Xeroxin ohjelmistot ja ratkaisut sisältävät työkaluja, jotka tarjoavat ennustavaa analytiikkaa ja tietoja, joilla voidaan rakentaa yksinkertaisempia tulostusympäristöjä ja saada aikaan säästöjä. Lisäksi Xeroxin ConnectKey™ mahdollistaa dokumenttien skannaamisen ja lataamisen pilvipalveluihin, tärkeiden dokumenttien lähettämisen suoraan työnkulkuun sekä turvallisen ja helpon tulostamisen mistä tahansa mobiililaitteesta.

¹ IDC MarketScape: Worldwide Managed Print and Document Services 2013 Hardcopy Vendor Analysis. Doc #242217, July 2013

Xerox Europe
Jo 75 vuoden ajan, xerografian keksimisestä lähtien, Xerox on auttanut yrityksiä yksinkertaistamaan työnkulkua. Olemme liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan johtava osaaja maailmassa ja autamme työnkulun  tehostamisessa niin, että yritykset voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xeroxin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa, Connecticutissa. Xeroxin 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa tarjoten palveluita, tulostustarvikkeita ja ohjelmistoja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille. Lisää osoitteessa www.xerox.com

Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa.

IDC MarketScape
IDC MarketScapen analyysimalli on suunniteltu tuottamaan tietoa ICT-palveluntarjoajien kilpailukyvystä tietyillä markkina-alueilla. Tutkimusmenetelmä hyödyntää täsmällisesti sekä kvantitatiivista että kvalitatiivista tietoa. IDC MarketScape tutkimuksen avulla saadaan vertailukelpoista tietoa yritysten tuote- ja palvelutarjoomasta, osaamisesta ja strategiasta sekä nykyisistä ja tulevista menestystekijöistä. Tutkimus tarjoaa teknologiaostajille kokonaisvaltaisen arvion sen nykyisten ja potentiaalisten toimittajien vahvuuksista ja heikkouksista.

Ilpo Ahokas, Xerox Oy, kanavaliiketoiminnan johtaja, puh. 040 586 9272, ilpo.ahokas@xerox.com

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.

Avainsanat: