Xeroxilta viisi uutta Office-tuotetta pk- ja suuryrityksille

Lehdistötiedote 8.12.2014

Langaton tulostus älypuhelimesta tai tabletista tehostaa liikkuvan työntekijän työtä.

Liiketoiminta kulkee yhä ripeämmällä tahdilla. Siksi tarvitaan uusia työkaluja, joilla voidaan maksimoida tuottavuus ja minimoida kustannukset. Xerox vastaa tähän haasteeseen tuomalla markkinoille viisi uutta tuotetta: Xerox Phaser® 3260, Xerox WorkCentre® 3225, Xerox WorkCentre 4265, Xerox ColorQube® 8580 ja Xerox ColorQube 8880.

Tehokkaat ”Kaikki yhdessä” -tulostimet

Yksittäiselle käyttäjille tai pienelle työryhmälle suunnitelluissa Phaser 3260 ja WorkCentre 3225 A4-mustavalkolaitteissa on valmiiksi sekä langaton verkko että Apple AirPrint -tuki. Lisäksi Wi-Fi Direct -ominaisuuden avulla voi tulostaa älypuhelimesta, tabletista ja kannettavasta tietokoneesta ilman langatonta verkkoa. Uusien skannausominaisuuksien ansiosta paperidokumentit voi skannata entistä helpommin tiedostoiksi ja lähettää helposti vastaanottajalle.

Tulostimet ovat nopeita ja niiden tulostusjälki on laadukas; tulostimilla tulostaa jopa 28 sivua minuutissa ensimmäisen sivun tulostuessa vain 8,5 sekunnissa. Tasalaatuinen, selkeä teksti ja terävä grafiikka sekä erinomainen kuvanlaatu ovat 4 800 x 600 dpi:n tulostustarkkuuden ansiota.

WorkCentre 3225 tarjoaa myös luotettavat ja kustannuksia säästävät kopiointi-, skannaus- ja faksitoiminnot.

Molempien laitteiden pienet ulkomitat ja vakiona tarjottava Wi-Fi-valmius tekee niistä joustavan työkalun mihin tahansa toimistoympäristöön.

Monipuolinen työkalu yrityksille

WorkCentre 4265 tarjoaa ratkaisun kiireisen yritysympäristön vaatimuksiin. Tässä A4-mustavalkolaitteessa on selkeä seitsemän tuuman kosketusnäyttö sekä helppokäyttöiset kopiointi-, tulostus-, skannaus-, sähköposti- ja valinnaisena tarjottavat faksaustoiminnot. Laite tukee Xeroxin uuden sukupolven tulostuksenhallintapalvelua, jonka avulla yritykset voivat entistä paremmin hallita tulostusympäristöään.

WorkCentre 4265:n lisäominaisuuksia:

• Käyttö joko pöytätulostimena tai vapaasti seisovana mallina.
  • Skannausnopeus jopa 70 kuvaa minuutissa (kaksipuoleisena).
  • Jopa 3 240 arkin paperikapasitetti ja viimeistelyominaisuudet, kuten niputus ja nidonta.
  • Kopiointi- ja tulostusnopeus jopa 53 arkkia minuutissa ensimmäisen sivun tulostuessa jopa viidessä sekunnissa.
  • Ohitustoiminto säästää aikaa pysäyttämällä puuttuvan resurssin vaativan työn (esimerkiksi kun tarvittavan kokoinen paperi on lopussa) ja tulostamalla jonossa seuraavana olevan työn.

Helppoa ja taloudellista väritulostusta

Xeroxin kaksi uutta pöytämallista A4-väritulostinta tarjoavat tuottavia ja ekologisia tulostusratkaisuja, joiden tulostuslaatu on huippuluokkaa. Xerox ColorQube 8580 on suunniteltu pk-yrityksille ja siinä on kattavat toimistotulostimen ominaisuudet. Xerox ColorQube 8880 tarjoaa puolestaan alhaiset tulostamisen kokonaiskustannukset kaikenkokoisille yrityksille, joissa väritulostusmäärät ovat suuria.

Laitteissa käytetään Xeroxin omaa kiinteän väriaineen teknologiaa, jonka ansiosta värit tulostuvat kirkkaina kaikenlaatuisille papereille, myös kierrätyspaperille.

Laitteen muita ominaisuuksia:

• Aito Adobe Postscript 3 -sivunkuvauskieli ja PANTONE®-värisimulaatiot, joka tuottavat tarkkaa tekstiä ja teräviä kuvia.
  • PDF-, JPEG-, TIFF- ja PNG-tiedostojen suoratulostus.
  • Mopria™-sertifikaatti yksinkertaistaa mobiilitulostusta tabletista tai älypuhelimesta.
  • Colour by Words -editointityökalulla käyttäjä voi helpommin hallita väritulostusta ja varmistua siitä, että värit tulostuvat oikein.
  • Tulostusnopeus jopa 51 sivua minuutissa.

ColorQube 8580 ja ColorQube 8880 -tulostinten ympäristöä säästävät, EnergyStar 2.0- ja EPEAT Silver -sertifioidut ominaisuudet:

• Helposti vaihdettava patruunaton kiinteä väriaine, joka tuottaa jopa 90 prosenttia vähemmän jätettä kuin vastaavat lasertulostimet.
  • Intelligent Ready -ominaisuus, joka kerää tietoa laitteen käyttötavasta ja optimoi sen perusteella sähkönkulutusta ja tuottavuutta.
  • Earth Smart -tulostusajuri tarjoaa eri vaihtoehtoja asetuksiksi, joista käyttäjä voi valita ympäristöystävällisimmät tulostusasetukset.
  • GreenPrint-ohjelmiston avulla käyttäjän on helppo valita vain ne sivut, jotka haluaa tulostaa ja näin säästää paperia ja mustetta.

Saatavuus
Kaikki laitteet ovat saatavissa välittömästi.

Xerox Europe
Jo yli 75 vuoden ajan, xerografian keksimisestä lähtien, Xerox on auttanut yrityksiä yksinkertaistamaan dokumentinhallinnan työnkulkuja. Olemme liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan johtava osaaja maailmassa ja autamme tehostamaan toimintoja niin, että yritykset voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xeroxin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa, Connecticutissa. Xeroxin yli 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita 180 maassa tarjoten palveluita, tulostusratkaisuja ja ohjelmistoja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille. Lisää osoitteessa www.xerox.com.

Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa.

Seppo Valjakka, tuotepäällikkö, Xerox Oy, seppo.valjakka@xerox.com, puh. 0400 473 210

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.

Xerox®, Xerox and Design®, Phaser®, WorkCentre® and ColorQube® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Avainsanat: