Xeroxin tulostuksenhallintapalvelut jälleen kärjessä Gartnerin raportissa

Lehdistötiedote 28.10.2013

Xerox sijoittui Gartnerin vuotuisessa Magic Quadrant -tutkimuksessa johtavien tulostuksenhallintapalvelun tarjoajien joukkoon[1].

- Xerox on maailman johtava tulostuksenhallintapalveluiden tarjoaja ja jatkamme palveluidemme kehittämistä hyvistä asemista, sanoo Xerox Oy:n toimitusjohtaja Pete Brusi. Palvelumme perustuu kolmeen vaiheeseen: arviointi ja optimointi, varmistaminen ja integrointi, automatisointi ja yksinkertaistaminen. Tämä selkeä toimintamalli on todistanut toimivuutensa tuhansien asiakkaiden kanssa, sillä olemme voineet aidosti tuoda lisäarvoa ja erottua jokaisessa vaiheessa kilpailijoistamme.

Xeroxin tulostuksenhallintapalveluita vahvistaa kyky yhdistää teknologia- ja dokumentinhallinta sekä liiketoimintaprosessien ja IT-ulkoistusten osaaminen asiakkaiden työnkulkua helpottaviksi palveluiksi.

Magic Quadrant -tutkimuksen lisäksi Xerox on valittu alan johtavaksi toimijaksi useissa alan tutkimuksissa:

-       Quocircan tutkimuksessa jo neljättä vuotta peräkkäin[2]
-       IDC MarketScape -tutkimuksessa[3]
-       The Forrester Wave 2012 -tutkimuksessa[4]

The Magic Quadrand on Gartnerin kehittämä tutkimustyökalu, joka kertoo markkinoiden kehittymisestä, kypsyydestä ja eri toimijoista. Siinä arvioidaan myös yritysten kykyä toimia oman visionsa mukaan.

Tietoa Magic Guadrantista
Gartner ei tue mitään tiettyjä raportissaan esiintyvistä yrityksistä eikä anna ostajille suositusta rajoittua valinnoissaan vain parhaan arvion saaneisiin yrityksiin. Gartnerin tutkimusjulkaisut edustavat sen tutkimusorganisaation mielipiteitä. Gartner ei anna tämän tutkimuksen osalta mitään takuita, suoria tai epäsuoria, mukaan lukien takuita tyydyttävästä laadusta tai soveltuvuudesta tiettyyn tarkoitukseen.

Xerox Europe
Jo 75 vuoden ajan, xerografian keksimisestä lähtien, Xerox on auttanut yrityksiä yksinkertaistamaan työnkulkua. Olemme liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan johtava osaaja maailmassa ja autamme työnkulun  tehostamisessa niin, että yritykset voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xeroxin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa, Connecticutissa. Xeroxin 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa tarjoten palveluita, tulostusratkaisuja ja ohjelmistoja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille. Lisää osoitteessa www.xerox.com.

Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa.

[1] “Magic Quadrant for Managed Print Services,” Gartner, Inc., Worldwide, Ken Weilerstein, Sharon McNee, Elizabeth Kim, October 21, 2013.
[2] “Managed Print Services Landscape,” Quocirca Ltd., Louella Fernandes and Clive Longbottom, May 2013.
[3] “IDC MarketScape: Worldwide Managed Print and Document Services Vendor Assessment,” IDC, Holly Muscolino and Terry Frazier, IDC #242217, July 2013.
[4] “The Forrester Wave Managed Print Services (MPS),” Forrester, Q2 2012.

Pete Brusi, toimitusjohtaja, Xerox Oy, 040 586 9320, pete.brusi@xerox.com

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.

Avainsanat: