Xeroxin uudet ConnectKey-kontrollerilla varustetut monitoimilaitteet tarjoavat yksinkertaisempaa ja turvallisempaa dokumentinhallintaa

Xerox on esitellyt mullistavat, uuteen ConnectKey™-kontrolleriin pohjautuvat monitoimilaitteet, jotka helpottavat ja turvaavat työnkulkua. ConnectKey-kontrolleriin pohjautuvien monitoimilaitteiden ohjelmisto ja uudet ratkaisut vastaavat nykypäivän mobiilityön tarpeisiin, tukevat pilvipalveluita, räätälöityjä sovelluksia ja omien päätelaitteiden käyttöä.

Kuusitoista ConnectKey-kontrolleriin pohjautuvaa monitoimilaitetta, mukaan lukien uudet WorkCentre® 5800- ja 7800 sarjan laitteet, hyödyntävät ensimmäisinä alalla laitteeseen sisäänrakennettua tietoturvaohjelmistoa McAfeelta. Tämä helpottaa merkittävästi IT-hallinnon työtä ja antaa mielenrauhaa yrityksissä, joissa henkilöstö käyttää omia päätelaitteitaan (BYOD). Lisäturvaa ConnectKey-monitoimilaitteille tuo Ciscon TrustSec, joka turvaa tiedonsiirtoväylän laitteiden välillä.

ConnectKey-kontrollerin avoimen Application Programming Interface (API) –liittymän ansiosta myyntipartnerit, jälleenmyyjät ja järjestelmäintegraattorit voivat kehittää ja lisätä sovelluksia Xerox-monitoimilaitteisiin ilman ulkoisten ohjelmistojen lisäystä.

“ConnectKeyn päämäärä on selkeä: se helpottaa ja turvaa työnkulkua hektisessä online-maailmassa, Xeroxin President, Channel Partner Operations Douraid Zaghouani sanoo.

ConnectKey-pohjainen monitoimilaite mahdollistaa dokumenttien skannauksen ja latauksen pilvipalveluihin, liiketoimintakriittisten dokumenttien lähetykset suoraan työnkulkuun sekä helpon ja turvallisen tulostuksen kaikilta mobiililaitteilta. Xeroxin innovaatiot helpottavat arkea työpaikoilla.

Sovellukset, pääsy pilvipalveluihin ja mobiilitulostus helpottavat elämää

ConnectKey tarjoaa IT-hallinnolle, palveluntarjoajille ja kaiken kokoisille yrityksille nopeampia ja helpompia tapoja luoda yksinkertaisempia ja tehokkaampia työnkulkuja, kuten:

• Vakio- tai räätälöidyt sovellukset: Xeroxin App Studion avulla käyttäjät ja yhteistyökumppanit voivat räätälöidä työnkulkua tehostavia sovelluksia. Esimerkiksi vakuutusyhtiölle saapuville korvaushakemuksille voidaan luoda oma toimintonäppäin ja sen taakse oma työnkulku, jolla hakemus voidaan skannata suoraan monitoimilaitteelta vakuutusyhtiön maksusysteemiin.

• ConnectKey to SharePoint -sovellus: Asiakirjojen selailu, muuntaminen ja tallennus SharePoint- ja verkkokansioihin käy helposti. Dokumentit voidaan myös tallentaa suoraan omalle SharePoint My Sitelle tai omaan kansioon. Helposti asennettava ja ylläpidettävä Connect to SharePoint on suunniteltu etenkin pk-yritysten tarpeisiin.

• Helppo IT-integrointi: ConnectKey-pohjaisia monitoimilaitteita voidaan hallinnoida verkon keskeisenä osana palvelinten tavoin, mikä helpottaa asennusta ja huoltoa. It-hallinto voi tehdä vianmäärityksen ja kouluttaa laitteiden käyttöön ajasta ja paikasta riippumatta. Käyttäjät voivat myös saada apua laitteiden käyttöön OnLine-tukipalvelun tai laitteen kosketusnäytöllä näytettävien opastevideoiden avulla.

• Tulostus paikasta riippumatta: Tulostus on mahdollista kaikilta sähköpostia tukevilta mobiililaitteilta Xerox Mobile Print -ohjelmiston avulla. Lisäksi tulostukseen voidaan käyttää iOS-, Android-, Windows- ja Blackberry-sovelluksia. Mobile Print –ohjelmistosta on saatavissa sekä perinteinen että pilvipalveluratkaisu.

Saatavuus

Xerox WorkCentre 5800- ja WorkCentre 7800-tuoteperheet ovat saatavina Xerox-jälleenmyyjiltä maaliskuun alusta lähtien. WorkCentre 7220/7225, Xerox ColorQube® 9300- ja Xerox ColorQube 8700/8900 -tuoteperheet ConnectKey –kontrollereilla ovat saatavina vuoden toisella neljänneksellä.

ConnectKey for SharePoint ja ConnectKey Share to Cloud ovat saatavina välittömästi ja Xerox Apps Studio vuoden kolmannen neljänneksen aikana.

Xerox Oy

Seppo Valjakka, puh. 0400 473 210, s-posti: seppo.valjakka@xerox.com

Xerox Oy

Xerox Oy on osa Xerox Corporationia, joka on maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumenttien hallinnan ratkaisuja tarjoava yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli noin 23 miljardia dollaria. Xeroxin tarjoamat teknologiat, asiantuntemus sekä palvelut tuovat kaikenkokoisille yrityksille keinon tehostaa ja yksinkertaistaa toimintojaan sekä mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xerox Corporationin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa. Xerox tarjoaa ratkaisuja liiketoimintaprosessien ulkoistuksiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä yksityiselle että julkiselle sektorille

maailmanlaajuisesti. Lisäksi yhtiö tarjoaa markkinoiden johtavia asiakirjateknologioita, palveluita, ohjelmistoja sekä tarvikkeita graafisen alan ja toimistotulostamisen tarpeisiin. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design®, WorkCentre® and ColorQube® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Avainsanat: