Xeroxin uudet Light Production -kopiokone-tulostimet tuovat kiistatonta tehoa tuottavuuteen

Lehdistötiedote 17.9.2013

Xeroxin uudet Light Production -mustavalkokopiokone-tulostimet ovat vastaus nopeasti tulostettavien liiketoimintadokumenttien, kirjojen ja manuaalien tuotantoon.

Xeroxin D136-kopiokone-tulostimessa sekä D136-tulostimessa käyttäjät voivat valita juuri sen tulostusnopeuden, palvelinvalikoiman sekä viimeistelyn, joka palvelee heidän tarpeitaan. Useimpiin tulostusympäristöihin soveltuva laite tulostaa erilaisille painomateriaaleille ja sopii esimerkiksi ikkunatarrojen, esitteiden, käyntikorttien ja magneettien tuotantoon.

Sujuvaa työnkulkua
D136-kopiokone-tulostin on saatavana EFI:n Xerox EX -tulostuspalvelimella varustettuna. EX-tulostuspalvelimen spektrofotometri kalibroi tulostimen tuottamaan tasaista ja toistuvaa laatua jokaisella tulostuskierroksella ja kaikissa tuotannon vaiheissa. Myös Xeroxin FreeFlow® Print Server on saatavilla D136-kopiokone-tulostimeen ja se kuuluu vakiovarusteena D136-tulostinversioon.

Vauhtia ja tuottavuutta
Peräti 136 sivua minuutissa tulostava D136 tuottaa entistä suurempia tulostusmääriä nopeasti. Suurikokoiset ja erityisnopeat paperialustat mahdollistavat useiden eri paperikokojen ja laatujen helpon ja sujuvan käsittelyn jopa 4 000 arkin keskeytymättömän tuotannon.

Yhteneväistä tulostusjälkeä
Tulostimen 2 400 x 2 400 dpi:n resoluutio ja Xeroxin EA-väriaine toistavat tekstit, kuvat ja grafiikat jatkuvasti yhteneväisinä säilyttäen puolisävyt terävinä ja täysmustat eheinä. Väriaineella saadaan aikaan vähemmän kiiltävä, ammattimaisen näköinen mattapinta.

Kattava viimeistelyvalikoima
Laitteen laaja viimeistelyvalikoima lisää palveluntarjoajien ansaintamahdollisuuksia, kun ne voivat vähentää tuotannon lisävaiheita. Koneeseen voidaan esimerkiksi liittää ylimääräinen viimeistelytoiminto, joka täyttää yrityksen yksityiskohtaiset tarpeet. Yritykset voivat myös laajentaa omaa tarjoomaansa laitteen Engineering Z -, Tri- ja Square Fold -toimintojen avulla yhdessä soveltuvan viimeistelytoiminnon kanssa.

Xeroxin Tape Binder sitoo peräti 125 arkkia 75 g/m2 paperia ja mahdollistaa siten myös kirjojen tuotannon. Sitoja on yhdistettävissä myös Plockmatic Pro 50/35 Booklet Makerin kanssa, mikä tekee satulasidonnasta ja taitosta nopeaa ja helppoa.

Saatavuus
Xerox D136 -kopiokone-tulostin ja Xerox D136 -tulostin ovat saatavilla lokakuussa 2013.

Xerox Europe
Jo 75 vuoden ajan, xerografian keksimisestä lähtien, Xerox on auttanut yrityksiä yksinkertaistamaan työnkulkua. Olemme liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan johtava osaaja maailmassa ja autamme työnkulun  tehostamisessa niin, että yritykset voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xeroxin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa, Connecticutissa. Xeroxin 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa tarjoten palveluita, tulostustarvikkeita ja ohjelmistoja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille. Lisää osoitteessa www.xerox.com

Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa.

Seppo Valjakka, Xerox Oy, tuotemarkkinointipäällikkö, puh. 0400 473 210, seppo.valjakka@xerox.com

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.

Avainsanat: