Xeroxin uudet mustavalkolaitteet lisäävät tuottavuutta

16.10.2012 - Uudet Xerox Nuvera ®157 EA Production System sekä Nuvera 314 EA Perfecting Production System takaavat tulostuspalveluiden tarjoajille nopean tulostamisen, tarkan kuvanlaadun sekä mahdollisuuden käyttää erittäin laajaa valikoimaa eri paperikokoja ja -laatuja.

Nopeaa ja joustavaa mustavalkotulostusta

Nuvera-tuotesarja tarjoaa markkinoiden tuottavimman valikoiman arkkimustavalkotulostimia, jotka tulostavat 157 A4 -painopinnan tai jopa 314 A4 -painopinnan minuuttivauhdilla. Käyttäjät voivat valita joko yhdellä painoyksiköllävarustetun laitteen tai korkean tuottavuuden takaavan kahden painoyksikön laitteen, joka tuottaa kaksipuoleiset sivut kaksi kertaa nopeammin.

Uusi massaluovutusalusta purkaa valmiit työt samaa tahtia kun ne valmistuvat. Vyötärönkorkeudelle luovuttava ja ergonomisesti suunniteltu luovutus mahdollistaa suurempien volyymien töiden tulostamisen ilman tarvetta manuaalisiin toimintoihin.

Laite pystyy käsittelemään eri painoisia papereita ilman tuotantonopeuden laskua - myös tämä on tuottavuutta lisäävä ominaisuus. Suuremmat 320 mm x 490 mm arkit mahdollistavat multi-up -ajon - tämä tuo merkittäviä kustannussäästöjä.

”Tulostuspalveluiden tarjoajat voivat odottaa sijoitukselleen tervettä tuottoa jokaisen näillä laitteilla painetun työn myötä”, kertoo Howard Witt, European business manager, Production Printing, Xerox Europe.

”Xerox Nuvera® 157 EA Production System sekä Nuvera 314 EA Perfecting Production System tarjoavat muista erottuvan mustavalkokuvanlaadun, tuottavuuden, modulaarisuuden sekä laajan valikoiman erilaisia viimeistelytoimintoja”.

Nuvera-malliston lisävarusteet:

Massaluovutusalustan ja suuremman arkkikoon lisäksi Nuvera-mallistoon on saatavilla:

- Päivitykset Xerox FreeFlow™ Print Serveriin: uudet turvallisuusstandardit, käyttöliittymän uudistukset sekä parannukset eri lähteistä tuotettujen TIFF-kuvien prosessointiin.

- Äskettäin julkistettu, vihkoille tarkoitettu Xerox IntegratedPLUS Finishing -ratkaisu tuottaa valmiit työt ilman käyttäjän suorittamia manuaalisia toimintoja. Keskeytyksetön työnkulku prepress-toiminnoissa sekä viimeistelyssä lisäävät käytettävyysaikaa poistamalla näiden työvaiheiden manuaaliset työvaiheet. Vihkotöiden käsittelyä on parannettu ottamalla paremmin huomioon eri töiden vaatimukset. Lisäksi in-line viimeistelylaitteita voidaan käyttää eri tulostimien tuottamien töiden käsittelyyn - tämä lisää tuottavuutta ja joustavuutta. Ominaisuus on saatavilla kaikkiin Nuvera-laitteisiin, jotka on asennettu vuoden 2009 lokakuun jälkeen.

- Production Information Management System: jäljittää ja seuraa tulostustietoja, kuten laitteen tilaa sekä tuottavuuden mittareita. Tämän ansiosta operaattori voi hallinnoida useiden Xerox-laitteiden tuottavuutta reaaliaikaisesti sijainnista riippumatta.

Saatavuus: Xerox Nuvera 157EA Production System sekä Nuvera 314EA Perfecting production System ovat saatavilla välittömästi.

Listätietoja:

Xerox Oy

Xerox Oy on osa Xerox Corporatiota, joka on maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumenttien hallinnan ratkaisuja tarjoava yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli noin 23 miljardia dollaria. Xeroxin tarjoamat teknologiat, asiantuntemus sekä palvelut tuovat kaikenkokoisille yrityksille keinon tehostaa ja yksinkertaistaa toimintojaan sekä mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xerox Corporationin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa. Xerox tarjoaa ratkaisuja liiketoimintaprosessien ulkoistuksiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä yksityiselle että julkiselle sektorille

maailmanlaajuisesti. Lisäksi yhtiö tarjoaa markkinoiden johtavia asiakirjateknologioita,palveluita, ohjelmistoja sekä tarvikkeita graafisen alan ja toimistotulostamisen tarpeisiin.Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Avainsanat: