Xeroxin uudet tulostimet tuovat vauhtia toimistoon

12.4.2011 - Xeroxin uudet Phaser® 4600 ja 4620 mustavalkotulostimet tehostavat toimistojen tuottavuutta. Suurille käyttäjäryhmille suunnitellut laitteet tarjoavat kehittyneitä tulostusominaisuuksia ja jopa 52 tai 62 sivun tulostusnopeuden minuutissa.

”Nykypäivän kiireisessä toimistoympäristössä kenelläkään ei ole aikaa odotella asiakirjojen tulostumista”, toteaa Xeroxin tuotemarkkinointipäällikkö Seppo Valjakka.  Näiden kahden uuden tulostimen avulla mikä tahansa työryhmä tai toimisto pysyy tehokkaasti ajan tasalla.”

Xeroxin Phaser 4600 ja Phaser 4620 tulostimien ominaisuudet:

- Tulostus erilaisille materiaaleille, kuten kalvoille, korteille, kirjekuorille ja etiketeille.

- Vakiona tietoturva-asetukset, kuten Security Print ja Image Overwrite, joka automaattisesti tuhoaa tulostimen kiintolevylle tallentuneet tiedot.

- Tuoteluokka tarjoaa ensimmäistä kertaa valinnaisen 500 arkin  viimeistelijän sekä 50 sivun nitojan , joka poistaa manuaalisen nitomisen tarpeen ja nopeuttaa tulostustyötä.

- Valinnaiset vaihtoehdot  sisältävät automaattisen kaksipuolisen tulostamisen, sisäänrakennetun langattoman verkon  sekä paperikapasiteetin kasvattamisen 3750 arkkiin.

- Huippuhiljainen toiminta.

-Erikseen vaihdettavat väriaine ja tulostusrumpu mahdollistavat käyttäjille parhaan mahdollisen hyödyn.

Phaser 4600 ja 4620 tuotteet ovat ENERGY STAR® merkittyjä ja ne korvaavat Phaser 4510 -tulostimen mustavalkotulostimien luokassa. Molemmille tuotteille on saatavilla sivukohtaisesti laskutettava sopimus ja ne ovat saatavilla välittömästi.

Seppo Valjakka, Tuotemarkkinointipäällikkö, Xerox Oy, puh. 0400 473210, seppo.valjakka@xerox.com

Xerox

Xerox tarjoaa tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen sekä konsultointia ja ratkaisuja dokumenttien hallintaan ja ulkoistukseen. Xeroxin helmikuussa 2010 ostama ACS-yhtiö laajensi yrityksen tarjontaa lisäksi liiketoimintaprosessien ja IT-ratkaisujen ulkoistamispalveluihin, joita tarjotaan yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille ympäri maailman. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi