Xeroxin uudet väripainokoneet parantavat painotalojen kilpailukykyä

Xeroxin uudet Colour J75 Press ja Colour C75 Press -väripainokoneet tuovat kasvaville väritulostusmarkkinoille uusia mahdollisuuksia tuottoisaan liiketoimintaan. Uudet väripainokoneet on suunniteltu monipuoliseen tuotantokäyttöön: kuvatuotteiden, esitteiden, suoramainontatuotteiden ja luetteloiden tulostukseen.

Xerox Colour J75 Press ja Colour C75 Press sopivat moninaisiin tuotantoympäristöihin, kuten pikatulostukseen, painotaloille, valokuvausliikkeille, mainos- ja mediatoimistoille sekä toimistoympäristöön. Uusien väripainokoneiden tuottavuus- ja tiedostonkäsittelyominaisuudet vastaavat niin kokeneiden digitaalisen painamisen ammattilaisten kuin uusien yrittäjienkin vaatimuksiin.

Tanskalainen Jyske Bank hankki kaksi Xeroxin uutta väripainokonetta heti laitteiden esittelyn yhteydessä. “Tulostaminen on merkittävä osa asiakkuuksiemme rakentamista ja ylläpitoa. J75 tarjoaa korkealuokkaisia tulostusominaisuuksia ja erittäin hyvää tulostusjälkeä entistä ympäristöystävällisemmin”, kertoo Jyske Bankin johtaja Carsten Gaarde.

Asiakkaat vaativat painokoneilta korkeaa kohdistus- ja rekisteröintitarkkuutta. Xeroxin uusien väripainokoneiden työkalut helpottavat tasalaatuisen tulostusjäljen saantia ja maksimoivat laitteiden toiminta-ajan. Hallinta ja tulostuslaadun määrittely on helppoa.

Xerox Colour J75 Press

Xerox Colour J75 tarjoaa suurille painotaloille tuottavuutta ja korkeaa tulostusjälkeä 76 sivun minuuttivauhdilla, kaikilla paperilaaduilla jopa 300 g/m2 asti. Xerox Colour J75 sovittaa yritys- ja alakohtaiset värit Xeroxin Automated Colour Quality Suite (ACQS) –ohjelmiston avulla. ACQS:n sisäänrakennetun spektrofotometrin ja värinhallintatyökalujen ansiosta tulostusjälki on tarkkaa ja painokone vaatii käyttäjiltä vain vähän toimenpiteitä.

Xeroxin ja sen yhteistyökumppaneiden työnkulkua tehostavat ratkaisut nostavat laitteiden tuottavuutta ja helpottavat erilaisten painotuotteiden suunnittelua ja tuotantoa. Painotalot voivat laatia personoituja monimediakampanjoita XMPie®:n avulla.

Xerox Colour C75 Press

Xerox Colour C75 Press helpottaa digitaalisen painamisen aloitusta ja laajennusta. Colour C75 Pressin tulostusnopeus päällystämättömillä paperilaaduilla on 76 ja päällystetyillä paperilaaduilla 51 sivua minuutissa. Suuri tulostusnopeus avaa uusia mahdollisuuksia kannattavalle liiketoiminnalle.

Väripainokoneiden skannaus- ja kopiointiominaisuudet tehostavat työnkulkua, mikä helpottaa uusien yritysten tuloa digitaalisen painamisen markkinoille. Valinnaiset mobiili- ja pilviratkaisut tuovat painotaloille uusia liiketoimintamahdollisuuksia, sillä tulostus onnistuu turvallisesti älypuhelimista, tableteilta, sylimikroilta ja pöytäkoneilta.

Xeroxin ProfitAccelerator® Digital Business Resources, digitaalisen painamisen suurin työkalu- ja palveluvalikoima, auttaa painotaloja hyödyntämään teknologiainvestointinsa tehokkaasti.

Saatavuus

Colour J75 ja C75 Press –väripainokoneet ovat saatavina Xerox-jälleenmyyjiltä 4.3.2013 alkaen.

Xerox Oy, Janne Tilli, janne.tilli@xerox.com, puh. 040 5869 210

Xerox Oy

Xerox Oy on osa Xerox Corporationia, joka on maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumenttien hallinnan ratkaisuja tarjoava yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli noin 23 miljardia dollaria. Xeroxin tarjoamat teknologiat, asiantuntemus sekä palvelut tuovat kaikenkokoisille yrityksille keinon tehostaa ja yksinkertaistaa toimintojaan sekä mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xerox Corporationin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa. Xerox tarjoaa ratkaisuja liiketoimintaprosessien ulkoistuksiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä yksityiselle että julkiselle sektorille

maailmanlaajuisesti. Lisäksi yhtiö tarjoaa markkinoiden johtavia asiakirjateknologioita, palveluita, ohjelmistoja sekä tarvikkeita graafisen alan ja toimistotulostamisen tarpeisiin. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design®, WorkCentre® and ColorQube® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Avainsanat: