Xeroxin uudet värivahaa hyödyntävät monitoimitulostimet pitävät väritulostamisen kustannukset kurissa

17.5.2011 - Xeroxin ensimmäiset, innovatiivista värivahateknologiaa hyödyntävät ColorQube® -monitoimitulostimet ovat tarjonneet yrityksille maailmanlaajuisesti mahdollisuuden entistä huolettomampaan ja edulliseen päivittäiseen väritulostamiseen. Nyt julkaistavat, Xeroxin kolme uutta palkitulle ColorQube -alustalle rakennettua monitoimitulostinta tuovat käyttäjilleen kustannussäästöjä nopeammalla tulostustekniikalla sekä helppokäyttöisyydellä.

Organisaatioiden on nyt mahdollista leikata väritulostamisen kustannukset jopa puoleen hyödyntämällä Xeroxin ColorQube 9300 -sarjan Hybrid Colour -hinnoittelumallia. Siinä tulostaja maksaa tulosteesta ainoastaan käytetyn värin määrän mukaan. Esimerkiksi yrityksen logolla tai muulla pienellä grafiikalla varustetun asiakirjan väritulostaminen maksaa saman verran kuin se olisi tulostettu mustavalkoisena.

”Xeroxin ColorQube 9200 -sarja mullisti aikanaan toimistojen väritulostamisen uudistamalla hinnoittelun täysin.  Se antoi yrityksille vihdoin mahdollisuuden päivittäiseen väritulostamiseen edullisesti, mitä oli kaivattu jo vuosikausia”, kertoo Robert Palmer, johtaja, InfoTrends Digital Peripherals Consulting Service. ”Xeroxin uusi ColorQube -monitoimitulostin todella lunastaa lupaukset kustannussäästöistä, joita värivahateknologialta on odotettu.”

Kasettivapaa monitoimitulostin tulostaa ja kopioi 55 sivua minuutissa värillisenä, 60 sivua minuutissa mustavalkoisena ja skannaa värillisenä peräti 60 kuvaa minuutissa.

ColorQube 9300 -sarjan edut:

- Väri, joka huomataan. Värivaha tuottaa yhtenäisiä väritulosteita tulostusmateriaalista riippumatta. Lisäksi, uuden ColorQube 9300 –sarjan innovatiiviset ominaisuudet, kuten Colour by Words värisäätöominaisuus, tuottavat tarkkoja ja kirkkaita värejä ensimmäisestä tulosteesta lähtien.

- Helppokäyttöisyys. Työntekijät voivat helposti tulostaa ja skannata muistitikulle tai muistitikulta tulostimeen sivuun sijoitetun USB-portin kautta.

- Sisäänrakennetut turvallisuusasetukset varmistavat monitoimitulostimen kovalevylle tallentuneen datan poistamisen samalla kun 256-bittinen salaus suojaa laitetta tietovuodoilta. Verkko-oikeuksien tarkistaminen estää asiattoman käytön vaatimalla käyttäjänimen sekä salasanan.

- Vähäinen ympäristökuormitus. ColorQube 9300- sarja on ENERGY STAR® merkitty ja tuottaa jopa 90 prosenttia vähemmän jätettä pakkauksien ja kierrätettävien yksiköisen muodossa verrattuna vastaavaan lasertulostimeen. Laitteessa on vain yksi vaihdettava komponentti, noin 330 000 tulostetta kestävä puhdistusyksikkö, joka voidaan kierrättää Xeroxin Green Wolrd Alliance -kierrätysohjelman kautta.

Muihin tuottavuutta lisääviin ominaisuuksiin kuuluu muun muassa käänteentekevä mobiilitulostus-ominaisuus. Liikkuvat työntekijät voivat sen avulla turvallisesti tulostaa miltä tahansa sähköpostia tukevalta älypuhelimelta, tabletilta tai kannettavalta tietokoneelta ilman ohjelmistojen lataamisen tarvetta tai tulostimen tietojen etsintää.

Saatavuus: Xeroxin ColorQube 9300 -sarja on saatavilla Xeroxin suoramyynnistä, jälleenmyyjiltä ja jakelijoilta 16. toukokuuta 2011 lähtien.

Seppo Valjakka Tuotemarkkinointi päällikkö, Xerox Oy, puh. 0400-473210, seppo.valjakka@xerox.com

Xerox

Xerox tarjoaa tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen sekä konsultointia ja ratkaisuja dokumenttien hallintaan ja ulkoistukseen. Xeroxin helmikuussa 2010 ostama ACS-yhtiö laajensi yrityksen tarjontaa lisäksi liiketoimintaprosessien ja IT-ratkaisujen ulkoistamispalveluihin, joita tarjotaan yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille ympäri maailman. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.