Xeroxin uusi A3-väritulostin takaa tarkat värit ja erinomaisen kuvanlaadun graafisten suunnittelijoiden tarpeisiin

16.11.2011- Graafisen suunnittelun ammattilaisille on nyt tarjolla parempi ja nopeampi keino luoda värikkäitä, sävyiltään tarkkoja mainoksia, myyntimateriaaleja, pakkausprototyyppejä sekä markkinointimateriaaleja Xeroxin uudella Phaser® 7800 -värilasertulostimella.

Phaser 7800 tarjoaa tehokkaat värinhallintatyökalut sekä laajan materiaalien ja nopean tulostustöiden käsittelyn, minkä ansiosta työskentely on joustavaa ja nopeaa ilman viiveitä.

”Xerox Phaser 7800 sopii erinomaisesti suunnittelijoille, valokuvaajille sekä toimistojen ja yritysten luoville ammattilaisille”, kertoo Seppo Valjakka Xeroxilta.

”Tämän tulostimen vahvuutena on ylivertainen ja tasalaatuinen tulostusjälki, ammattitason värinhallintaominaisuudet sekä mahdollisuus käyttää laajaa valikoimaa eri tulostusmateriaaleja. Tämä yhdistelmä antaa luoville ammattilaisille vapauden keskittyä siihen, mikä on heille kaikkein tärkeintä, eli oman luovuutensa osoittamiseen.”

Vaikuttavat värinhallintatyökalut sekä kuvanlaatu

Phaser 7800 tulostaa 1200 x 2400 dpi:n tarkkuudella, joka tuo esiin kuvien ja grafiikoiden hienoimmatkin yksityiskohdat. Toinen erittäin merkittävä asia on tulostimen värinhallintamahdollisuudet, jotka ovat täysin välttämättömiä graafisille suunnittelijoille. Tätä varten tulostimeen on saatavilla X-Riten PhaserMeter® -värinmittauslaite, joka kontrolloi värintarkkuutta tulosteesta toiseen säästäen näin sekä rahaa että aikaa. Phaser 7800 on PANTONE®-lisensoitu ja noudattaa optimaalista värintoistoa, jota PANTONE MATCHING SYSTEM® edellyttää. Lisäksi tulostimen aito Adobe® PostScipt®3™ sivunkuvauskieli varmistaa värien vastaavuuden.

Poikkeuksellinen materiaalinhallinta sekä ammattimaiset viimeistelytoiminnot

45 sivua minuutissa tulostavalla laitteella voidaan käsitellä laajaa skaalaa eri painoisia materiaaleja, painoltaan 75 - 350 g/m2, sekä useampia paperikokoja kuin kilpailevilla tulostimilla. Luovat ammattilaiset voivat venyttää tuotantonsa raja-aitoja käyttämällä erittäin paksuja materiaaleja niin painavissa kirjoissa ja kalentereissa kuin myös standardikoosta poikkeavissa postikorteissa ja valokuvissa. Lisäksi tulostin suoriutuu automaattisesta kaksipuoleistulostuksesta jopa 256 g/m2materiaaliin saakka ilman tulostusnopeuden hidastumista. Phaser 7800 on saatavilla myös Extra Heavy Duty materiaalioptiolla varustettuna, mikä mahdollistaa automaattisen kaksipuoleisen tulostamisen sekä vapaavalintaiset mediakoot jopa 300 g/m2materiaaliin saakka. Suunnittelijat pystyvät tekemään töihinsä haluamansa viimeistelyt, kuten vihkonidonnan, nuuttauksen sekä rei’ itykset. Phaser 7800- tulostimen tarjoamat viimeistelyominaisuudet voidaan räätälöidä tarvittavien työmäärien ja sovellusten mukaan.

Helppokäyttöinen ja ympäristöystävällinen

Tulostimen värillinen kosketusnäyttö tekee navigoinnin ja käytön helpoksi. Käyttäjä voi tarkistaa näytöltä väriaineiden määrän sekä mahdolliset jonossa olevat työt. Ympäristöystävälliset ominaisuudet sisältävät alhaisessa lämpötilassa kiinnittyvän EA-väriaineen sekä Hi-Q LED -tulostinkoneiston, joka vähentää energiankulutusta. Lämpötehokas kiinnityslaite mahdollistaa alle 15 sekunnin käynnistysajan ja se käyttää vähemmän energiaa valmiustilassa kuin perinteisellä tekniikalla toteutetut kiinnityslaitteet.

Saatavuus

Phaser 7800 on saatavilla välittömästi Xeroxin suoramyynnistä, Xerox jälleenmyyjiltä sekä jakelijoilta.

Seppo Valjakka, Tuotemarkkinointipäällikkö, Xerox Oy, puh.020468511,

seppo.valjakka@xerox.com

Xerox

Xerox tarjoaa tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen sekä konsultointia ja ratkaisuja dokumenttien hallintaan ja ulkoistukseen. Xeroxin helmikuussa 2010 ostama ACS-yhtiö laajensi yrityksen tarjontaa lisäksi liiketoimintaprosessien ja IT-ratkaisujen ulkoistamispalveluihin, joita tarjotaan yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille ympäri maailman. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.