Xeroxin uusi laajakuvatulostin hallitsee kaikki työtehtävät värillisinä

18.8.2011- Xeroxin 7142 monitoimitulostin mahdollistaa jopa 15 metristen asiakirjojen värikopioinnin, tulostamisen ja skannauksen

Xeroxin uusi 7142 laajakuvaformaatin monitoimitulostin ratkaisee arkkitehti-, insinööri-, ja rakennustoimistojen sekä teollisuusyrityksien ja tulostuspalvelujen tarjoajien tarpeen tuottaa tekniset asiakirjat värillisinä edullisesti.

Kompakti monitoimitulostin käyttää korkearesoluutioista väriskannaus- ja tulostusteknologiaa, joka tuottaa kirkkaan ja tarkan värilaadun esimerkiksi rakennuspiirustuksiin, sähködiagrammeihin ja -karttoihin. Laite skannaa painetut asiakirjat sähköiseen muotoon ja kopioi kaikki valmiit standardikokoiset tulosteet jopa 15 metrin pituuteen saakka.

Laitteen 15 tuuman kosketusnäyttö on varustettu helpolla käyttöliittymällä, joka mahdollistaa skannattavan asiakirjan reaaliaikaisen katselun. Uuden ”Sure Scan” -toiminnon avulla käyttäjällä on mahdollisuus selata ja muuttaa skannausasetuksia tarvittaessa. Tämä takaa parhaan mahdollisen skannauslaadun ja -tuloksen sekä asiakirjojen arkistoinnin. Näin myös uudelleen skannauksen tarve pienenee virheiden vähentyessä.

Arkkitehdit, insinöörit ja tulostuspalveluiden tarjoajat arvostavat Xeroxin 7142 monitoimitulostimen helppokäyttöisyyttä korkealaatuisten ja yksityiskohtaisten väritulosteiden tuottamisessa kaikenkokoisina. Käyttöliittymä on jo entuudestaan tuttu monelle Xeroxin muista laitteista”, kertoo Howard Witt, Wide Format Manager, Xerox Europe. ”7142 tulostin kuuluu Xeroxin jatkuvasti laajentuvaan laajakuvalaitteiden sarjaan, joka on saatavilla yhä useammalta eurooppalaiselta jälleenmyyjältä.”

Xerox 7142 monitoimilaite käyttää uusinta mustesuihkuteknologiaa, joka mahdollistaa tulostamisen erilaisille materiaaleille, myös tavanomaiselle pinnoittamattomalle paperille. Laite tukee suosittua CAD-suunnitteluohjelmaa ja painokoneiden käyttämiä tiedostomuotoja. Lisäksi se on tarpeeksi tehokas graafisiin sovelluksiin.

Saatavuus: Xeroxin 7142 monitoimitulostin on saatavilla elokuussa 2011. Xeroxin 7142 tulostinta käyttävät asiakkaat voivat päivittää laitteensa uuteen 7142 monitoimitulostimeen.

Sanna Olkkonen, Xerox Oy, p. 040 586 9795

Xerox on maailman kuudenneksi suurin tietotekniikkayritys. Xerox Oy markkinoi Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita Suomessa. Yrityksellä on laaja valikoima tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen. Xeroxin palvelut kattavat konsultoinnin, dokumenttien hallintaratkaisut ja ulkoistuksen. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Lisätietoja Xeroxista saat verkko-osoitteesta www.xerox.fi

Xerox®, the Xerox wordmark and the spherical connection symbol are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries. Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.