Xeroxin uusi mobiilitulostuksen ratkaisu Procter & Gamblelle - Yhtiön työntekijät tulostamaan älypuhelimista

17.5.2010 – Xerox toteuttaa Procter & Gamblelle (P&G) uuden mobiilitulostuksen ratkaisun, jonka myötä yhtiön työntekijät voivat pian tulostaa älypuhelimillaan sähköposteja, esityksiä ja muita asiakirjoja. Mobiilitulostuksen ratkaisu on osa Xeroxin P&G:lle toteuttamaa keskitettyjen painatustoimintojen Enterprise Print Services (EPS) -palvelukokonaisuutta.

”P&G:n palveluksessa on yli 20 000 työntekijää, jotka käyttävät mobiililaitteita. Tämä ratkaisu parantaa myös liikkuvaa työtä tekevien työntekijöiden tyytyväisyyttä ja työn tehokkuutta. Xeroxin kehittämä mobiilitulostuksen ratkaisu tekee tulostuksesta helppoa ja turvallista”, kertoo Filippo Passerini, president, Global Business Services, Chief Information Officer, Procter & Gamble. Työntekijä voi lähettää älypuhelimella asiakirjoja tietoturvalliselle palvelimelle tai ’pilveen’. Asiakirjat vapautetaan palvelimelta tai ’pilvestä’ tulostimeen syötettävällä turvakoodilla. Tulostaminen voidaan toteuttaa millä tahansa yrityksen verkkoon kytketyllä tulostimella. ”Uusilla ja innovatiivisilla tulostuksen hallintapalveluilla Xerox tuottaa asiakkailleen yhä enemmän lisäarvoa ja tukee yritysten ydinliiketoimintaa. Kokonaisvaltainen lähestymistapamme tarjoaa tulevaisuuden tulostusratkaisut – kustannustehokkaasti, tuottavasti, ympäristöystävällisesti ja mobiilisti”, kertoo Stephen Cronin, president, Xerox Global Services. Xeroxin tarjoamalla EPS-palvelukokonaisuudella on yksinkertaistettu ja digitoitu P&G:n globaali tulostusinfrastruktuuri yhtenäistämällä laitekantaa sekä kontrolloimalla milloin ja miten asiakirjat kannattaa tulostaa. Palvelukokonaisuudella yritykset voivat saavuttaa kustannustehokkaamman, tietoturvallisemman ja ympäristöystävällisemmän tulostusympäristön. Lisätietoja: Lassi Vihersaari, maajohtaja, Xerox Global Services, Xerox Oy, puh. 040 586 9299, lassi.vihersaari@xerox.com Xerox on maailman kuudenneksi suurin tietotekniikkayritys. Xerox Oy markkinoi Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita Suomessa. Yrityksellä on laaja valikoima tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen. Xeroxin palvelut kattavat konsultoinnin, dokumenttien hallintaratkaisut ja ulkoistuksen. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Lisätietoja Xeroxista saat verkko-osoitteesta www.xerox.fi Xerox®, the Xerox wordmark and the spherical connection symbol are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries. Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.