Xeroxin uusi monitoimitulostin tarjoaa edullisen väritulostuksen lisäksi korkean tuottavuuden työnkulkuratkaisut

Xeroxilta lisäksi seitsemän uutta monitoimitulostinta mustavalkotulostukseen 20.4.2010 - Xerox on esitellyt uusia monitoimitulostimia, jotka tarjoavat monipuolisten skannausominaisuuksien lisäksi asiakirjojen työnkulkuun ja turvallisuuteen liittyviä edistyksellisiä ominaisuuksia edulliseen hintaan. WorkCentre® 7120 -värimonitoimitulostimen lisäksi Xerox esittelee seitsemän WorkCentre® 5700 -sarjan monitoimitulostinta mustavalkotulostukseen.

WorkCentre 7120 on tarkoitettu erityisesti kustannustietoisten pk-yritysten tarpeisiin. A3-värimonitoimitulostin tarjoaa myös pienemmille yrityksille mahdollisuuden päästä hyötymään suurille organisaatioille tarjottavista ominaisuuksista ilman oman it-osaamisen tarvetta. Tulostimella voidaan tulostaa jopa 20 värillistä tai mustavalkoista sivua minuutissa. Xeroxin EA-HG -väriaine mahdollistaa erittäin tarkan kuvalaadun. ”Tämän päivän monitoimilaitteet soveltuvat tulostuksen ja kopioinnin lisäksi myös moneen muuhun asiaan ja tarjoavat mahdollisuuden toteuttaa toimistotyöt entistä tehokkaammin. Xerox WorkCentre 7120:n avulla yritykset voivat parantaa toimiston tuottavuutta kun jokapäiväisiä työtehtäviä voidaan automatisoida. Samalla tarjoamme yrityksille mahdollisuuden tuottaa edullisesti korkealuokkaisia väriasiakirjoja”, kertoo johtaja Ilpo Ahokas Xeroxilta. WorkCentre 7120 sisältää runsaasti edistyksellisiä asiakirjahallinnan ominaisuuksia, joilla voidaan helpottaa toimistotyötä ja tulostusta: • Jopa 55 sivun edistyksellinen väriskannaus minuutissa. • Faksaus, verkkoskannaus sekä skannaus USB-muistilta ja tulostus USB-muistille. • Xerox Standard Accounting -ominaisuus auttaa hallitsemaan väritulostuksen sekä mustavalkotulostuksen kustannuksia. Pk-yritykset voivat pienentää ympäristövaikutuksia: • Markkinoiden yksi hiljaisimmista ja kattavimmista A3- värimonitoimitulostimista. • Kuluttaa lepotilassa vain 3.08 wattia sähköä. • Asiakirjan esikatseluominaisuus vähentää turhaa tulostusta. • Earth Smart -tulostinohjain auttaa vähentämään paperin kulutusta. WorkCentre 5700 -sarja Xerox WorkCentre 5700 -sarja sisältää seitsemän A3-monitoimitulostinta, joilla voidaan toteuttaa perinteisten toimistotulosteiden lisäksi suurten volyymien tulostustöitä. Tulostimissa on värillinen kosketusnäyttö ja tulostamisnopeus on jopa 90 mustavalkoista sivua minuutissa. Keskeytyksetön tulostus, kopiointi, skannaus ja faksaus mahdollistavat nopean töiden valmistusajan/kiertoajan. Tulostin skannaa asiakirjat väreissä. Print Around -toiminto siirtää automaattisesti puuttuvia resursseja odottavan työn seuraavana jonossa olevan työn tieltä, estäen tulostuskatkokset. WorkCentre 5700 -sarjan tulostimet on varustettu edistyksellisillä tietoturvaominaisuuksilla, kuten esimerkiksi verkkoturvaa tehostavalla IPv6-turvaprotokollalla sekä Image Overwrite -ominaisuudella. Faksin suojaamisominaisuudella estetään tehokkaasti ulkopuolisten pääsy käsiksi tietoon ja verkkotunnistautumisella suojataan skannaus, sähköposti tai verkkofaksi. “Edistyksellisillä asiakirjojen hallintaan liittyvillä tietoturvaominaisuuksilla ja työnkulun ratkaisuilla Xerox WorkCentre 5700 -sarja auttaa it-osastoja ratkomaan myös kaikista haastavimmat asiakirjanhallinnan tietoturvahaasteet. Monessa suomalaisyrityksessä on paljon parannettavaa asiakirjaturvallisuuden osalta”, kertoo Ilpo Ahokas. WorkCentre 7120:ssa ja WorkCentre 5700 -sarjan tulostimissa on Xerox Extensible Interface Platform (EIP) -ohjelmistoalusta, joka mahdollistaa kolmannen osapuolen kehittämien ohjelmistosovellusten käytön suoraan laitteen värilliseltä kosketusnäytöltä. Saatavuus WorkCentre 7120-laitteet ovat saatavissa välittömästi ja WorkCentre 5700 -sarjan laitteet toukokuussa. Kaikki tulostimet ovat ENERGY STAR® -hyväksyttyjä ja ovat osa Xerox Green World Alliancea. Lisätietoja: Seppo Valjakka, Tuotemarkkinointipäällikkö, Xerox Oy, puh. 0400 473210, seppo.valjakka@xerox.com Xerox on maailman kuudenneksi suurin tietotekniikkayritys. Xerox Oy markkinoi Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita Suomessa. Yrityksellä on laaja valikoima tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen. Xeroxin palvelut kattavat konsultoinnin, dokumenttien hallintaratkaisut ja ulkoistuksen. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Lisätietoja Xeroxista saat verkko-osoitteesta www.xerox.fi Xerox®, the Xerox wordmark and the spherical connection symbol are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries. Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.