Xeroxin uusi monitoimivärivahatulostin tarjoaa ympäristöä säästäviä ominaisuuksia pienessä koossa

17.4.2012 – Sekä pienillä että suurilla yrityksillä on yhteinen haaste: kulut on pidettävä alhaalla ja tuottavuus korkeana. Xeroxin uuden A4-monitoimitulostimen avulla haasteet muuttuvat mahdollisuuksiksi edullisen tulostamisen ja monipuolisten toimintojen ansiosta.

Xeroxin uuden ColorQube®8700/8900 -monitoimitulostimen kompakti koko mahdollistaa tulostimen helpon sijoittamisen toimistoon kuin toimistoon tai vaikkapa työpöydälle. Tulostimet käyttävät värivahatekniikkaa, jossa värin lähteenä on pakkaukseton ja liitumainen väripuikko. Värivahateknologia mahdollistaa laadukkaat värit niin raportteihin, uutiskirjeisiin kuin esityksiinkin. ColorQube -tulostimen avulla mikä tahansa yritys voi tuottaa ammattimaisia väridokumentteja erilaisille materiaaleille, mukaan luettuna kierrätetty paperi.

Uuden laitteen Hybridi -laskutusjärjestelmä tuottaa kustannussäästöjä, sillä yritykset maksavat vain sivulla todellisuudessa käyttämästään värin määrästä. Tästä syntyy merkittävää säästöä silloin, kuin väriä käytetään vain vähän esimerkiksi yrityksen logoon tai otsikkoon.

Edullisen tulostamisen ei kuitenkaan tarvitse poissulkea ympäristöystävällisyyttä, toimivuutta tai turvallisuutta. Organisaatiot voivat maksimoida resurssinsa ja tuottavuutensa seuraavien ominaisuuksien avulla:

-          Energiansäästötoiminnot, kuten Intelligent Ready, asettaa laitteen vähän energiaa kuluttavaan säästötilaan laitteen ollessa pois käytöstä. Verrattuna saman kokoluokan lasermonitoimitulostimiin, ColorQube 8700/8900 tuottaa jopa 90 prosenttia vähemmän tulostusjätettä ja käyttää 17 prosenttia vähemmän energiaa koko elinkaarensa aikana.

-          7-tuumainen kosketusvärinäyttö tekee laitteen ohjelmoinnista, tulostamisesta, skannauksesta sekä dokumenttien jakamisesta ja organisoimisesta helppoa.

-          Sulautetut tietoturvaominaisuudet, kuten tiedon ylikirjoitus ja salaus suojaavat asiakirjoja, kiintolevyä sekä tietoverkkoa haavoittuvuuksilta ja tietoturvariskeiltä.

“Xeroxin ColorQube monitoimitulostin tarjoaa vaivattoman, nopean ja laadukkaan tavan väritulostamiseen. Lisäksi se on helppokäyttöinen ja edullinen vaihtoehto”, sanoo Xeroxin markkinointituotepäällikkö Seppo Valjakka.

ColorQube8700/8900 tukee Xeroxin tulostuksenhallintapalveluita

Monitoimitulostimia tarjotaan myös osana Xeroxin tulostuksenhallintapalveluita, jotka auttavat organisaatioita kontrolloimaan tulostamisen kustannuksia. Tulostuksenhallintapalveluiden markkinajohtajana Xerox palvelee kaikenkokoisia organisaatioita lisätäkseen niiden tuottavuutta ja auttaakseen niitä saavuttamaan tulostuskustannuksissa jopa 30 prosentin säästöjä.

Saatavuus

ColorQube 8700/8900 -monitoimitulostimet ovat saatavilla välittömästi Xerox suoramyynnistä, jälleenmyyjiltä sekä jakelijoilta.

Lisätietoja: Seppo Valjakka, Xerox Oy, tuotemarkkinointipäällikkö, seppo.valjakka@xerox.com

Xerox Oy

Xerox Oy on osa Xerox Corporatiota, joka on maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumenttien hallinnan ratkaisuja tarjoava yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli noin 23 miljardia dollaria. Xeroxin tarjoamat teknologiat, asiantuntemus sekä palvelut tuovat kaikenkokoisille yrityksille keinon tehostaa ja yksinkertaistaa toimintojaan sekä mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xerox Corporationin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa. Xerox tarjoaa ratkaisuja liiketoimintaprosessien ulkoistuksiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä yksityiselle että julkiselle sektorille

maailmanlaajuisesti. Lisäksi yhtiö tarjoaa markkinoiden johtavia asiakirjateknologioita,palveluita, ohjelmistoja sekä tarvikkeita graafisen alan ja toimistotulostamisen tarpeisiin. Xeroxin 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.