Xeroxin uusi tuotantotulostin vie vaihtuvan tiedon tulostuksen uudelle aikakaudelle

Lehdistötiedote 24.4.2013

Xerox Colour 8250 -tuotantotulostin tarjoaa korkealaatuisen painatusjäljen huippunopeudella.

Monipuolinen ja taloudellinen tuotantotulostin vastaa muuttuvan tiedon markkinan tarpeisiin ja laajentaa Xeroxin transaktiotulostinten valikoimaa, joka on tehnyt Xeroxista johtavan vaihtuvan tiedon tulostuksen markkinajohtajan.

Xerox Colour 8250 Production Printer mahdollistaa jopa 4 000 000 kuukausittaisen painopinnan tuottamisen tulostuslaadusta tinkimättä. Kustannusmielessä offset -esipainatusta ei enää tarvita, minkä ansiosta painotalot voivat tarjota lisävärin asiakaskirjeisiin ja suorapostituskirjeisiin nopeasti ja kustannustehokkaasti.

Xerox auttaa asiakkaitaan maksimoimaan teknologiainvestointien hyödyt alan laajimmalla valikoimalla liiketoimintaa tehostavia työkaluja ja palveluita.

Tuotejulkistus kertoo Xeroxin vahvasta sitoutumisesta kehittää uutta teknologiaa painotalojen liiketoiminnan kasvattamiseksi ja on jatkoa Xeroxin hiljattain tekemälle digitaalisten mustesuihkutulostusratkaisujen valmistajan Impikan ostolle.

Xerox Colour 8250 Production Printerin ominaisuuksia:

• Xerox FreeFlow®      Print Server tukee työnkulkua      tehostavia ratkaisuja, joiden avulla integrointi kaikkiin      tulostusympäristöihin onnistuu saumattomasti. Tulostinpalvelimessa on IPDS-, PDF-, PCL-      ja PS-lisenssit ja tuki LCDS-tietovirralle Xerox FreeFlow VI DesignPron,      Lytrod Proform Designerin ja Solimar PrintDirector Enterprisen kautta.
  • Automaatiota,      joka auttaa tuottamaan enemmän: valinnainen rullasyöttölaite ja useita      avoimia viimeistelyvaihtoehtoja.
  • Patentoitu Auto      Density Control –teknologia tarkkailee painolaatua ja korjaa automaattisesti      mahdolliset virheet jo ennen kuin ne näkyvät lopputuotteessa varmistaen      näin tasaisen kuvanlaadun.
  • In-line spektrofotometri      mahdollistaa PANTONE-yhteensovittamisen sekä tarkemmat ja toistettavammat      värit.

Saatavuus

Xerox Colour 8250 –tuotantotulostimet ovat saatavana Xerox-jälleenmyyjiltä 1.7.2013 alkaen.

Xerox Oy, Janne Tilli, myyntijohtaja janne.tilli@xerox.com, puh. 040 5869 210

Xerox Oy

Xerox Oy on osa Xerox Corporationia, joka on maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumenttien hallinnan ratkaisuja tarjoava yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli noin 23 miljardia dollaria. Xeroxin tarjoamat teknologiat, asiantuntemus sekä palvelut tuovat kaikenkokoisille yrityksille keinon tehostaa ja yksinkertaistaa toimintojaan sekä mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xerox Corporationin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa. Xerox tarjoaa ratkaisuja liiketoimintaprosessien ulkoistuksiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä yksityiselle että julkiselle sektorille

maailmanlaajuisesti. Lisäksi yhtiö tarjoaa markkinoiden johtavia asiakirjateknologioita, palveluita, ohjelmistoja sekä tarvikkeita graafisen alan ja toimistotulostamisen tarpeisiin. Xeroxin 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design®, WorkCentre® and ColorQube® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Avainsanat: