Xeroxin uusilla toimistotulostimilla tulostaminen mobiililaitteesta tai kannettavalta on entistä helpompaa

Lehdistötiedote 26.2.2015

Toimistoympäristöissä työnteossa tukeudutaan usein mobiililaitteisiin oletuksena, että tulostaminen laitteesta riippumatta on vaivatonta ja helppoa, olitpa sitten työpöytäsi ääressä, neuvotteluhuoneessa tai kotikonttorilla. Tästä huolimatta IDC:n tutkimus [1] osoittaa, että vain puolet mobiilikäyttäjistä voivat tulostaa mobiilisti työpaikoillaan, ja ainoastaan kolmasosa liikkeellä ollessaan. Xeroxin laiteuutuudet auttavat tulostuksessa ajasta ja paikasta riippumatta.

Xeroxin uutuudet, Phaser® 6020/6022 -väritulostin ja WorkCentre® 6025/6027 -värimonitoimitulostin ovat helposti ja nopeasti toimintavalmiudessa. Laitteet ovat helppokäyttöisiä ja tästä johtuen ne soveltuvat erinomaisesti myös niihin toimistoympäristöihin, joissa omaa IT-tukea ei ole saatavilla. Uutuuslaitteet tarjoavat tarkan kuvanlaadun, joka on tyypillisesti saavutettavissa suuremmilla ja korkeamman hintaluokan laitteilla.

Sähköpostien, valokuvien ja dokumenttien tulostaminen onnistuu kaikilta työntekijällä päivittäin käytössä olevilta laitteilta, oli kyseessä sitten pöytäkone, kannettava, tabletti tai matkapuhelin. Sisäänrakennetun suojauksen ja Wi-Fi-yhteyden ansiosta laitteet soveltuvat toimistoympäristöön saumattomasti. WiFi Direct -ominaisuus, Apple AirPrint -tuki ja Google Cloud Print [2] mahdollistavat helpon tulostuksen ilman erillisten sovellusten tai tulostusajureiden lataamista ja asennusta.

Phaser 6020/6022 ja WorkCentre 6025/6027 sisältävät lukuisia aikaa säästäviä ominaisuuksia, kuten yksinkertaistettu langaton liitettävyys. Paper Set-up Navigator -valintatoiminto helpottaa erikoiskokoisille ja -tyyppisille papereille tulostamista aina tavallisesta toimistopaperista kierrätyspaperiin, kirjekuoriin ja tarroihin.

Kaikissa neljässä laitteessa on 150 arkin paperinsyöttö ja mahdollisuus käsitellä papereita, jotka ovat paksuudeltaan 60–163 g/m². WorkCentre 6027:n 15 arkin automaattinen originaalien syöttölaite säästää aikaa monisivuisia asiakirjoja kopioitaessa ja skannatessa.

Muita pientoimistoympäristön tuottavuutta lisääviä ominaisuuksia:

• Tulostusnopeus – Phaser 6022 ja WorkCentre 6027 tarjoavat 18 sivua minuutissa sekä värillisenä että mustavalkoisena.
  • WorkCentre 6027:n suuri, 4,3 tuuman värikosketusnäyttö mahdollistaa intuitivisen laitteen käytön ja tekee eri toiminnallisuuksien käytöstä yksinkertaista.

Laitteissa on parannettu 1200 x 2400 dpi:n kuvanlaatu, joka tarjoaa korkeaa väritulostustarkkuutta, tarkkaa kuvan kohdistusta ja upeita yksityiskohtia – ominaisuus, jolla voi toteuttaa erottuvia ja vaikuttavia markkinointimateriaaleja ja muita tulostustuotteita.

Saatavuus
Xerox Phaser 6020/6022 ja WorkCentre 6025/6027 ovat saatavilla välittömästi.

Xerox Europe
Jo yli 75 vuoden ajan, xerografian keksimisestä lähtien, Xerox on auttanut yrityksiä yksinkertaistamaan dokumentinhallinnan työnkulkuja. Olemme liiketoimintaprosessien ja dokumentinhallinnan johtava osaaja maailmassa ja autamme tehostamaan toimintoja niin, että yritykset voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xeroxin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa, Connecticutissa. Xeroxin yli 140 000 työntekijää palvelevat asiakkaita 180 maassa tarjoten palveluita, tulostusratkaisuja ja ohjelmistoja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille. Lisää osoitteessa www.xerox.com.

Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa.

Seppo Valjakka, tuotepäällikkö, Xerox Oy, seppo.valjakka@xerox.com, puh. 0400 473 210

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.

Xerox®, Phaser®, WorkCentre® and Xerox and Design® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

[1] IDC, Mobile Print: Enabling Today’s Workforce Doc #249153, by Holly Muscolino and Dinesh Srirangpatna, June 2014
[2] Google Cloud Print is available on the Phaser 6022 and WorkCentre 6027

Avainsanat: