XMPIE DRUPAssa 2012: räätälöidyn viestinnän läpimurtoratkaisut

- XMPie tuo näytteille uusia tuotteita entistä tehokkaampien ja sitouttavampien kampanjoiden luomiseksi

16.4.2012 – Tavoitteenaan mahdollistaa palveluntarjoajille aidosti yksilöllinen viestintä, Xerox esittelee uudenlaisen XMPie®- ohjelmistonsa drupa 2012-messuilla. Xeroxin ständi sijaitsee hallissa 08b, josta löytyy myös XMPie-alue. Tällä alueella voi tutustua innovatiivisiin esimerkkeihin yksilöllisestä viestinnästä (Individualized Communications Management, ICM), personoiduista videoista, verkkotulostuksesta ja on-demand-markkinoinnista, sekä yrityksen johtaviin datatulostus- ja personalisoitujen digimediaratkaisuihin. Näytteillä ovat myös integroidut 1:1 monikanavaratkaisut.

“Vaikka elämmekin nykypäivän tietotulvan ja uusien viestintäkanavien nopeatempoisessa, digitaalisessa ympäristössä, on asiakkaiden tavoittaminen ja henkilökohtaisten asiakassuhteiden luominen silti mahdollista järkevän, monikanavaisen viestinnän avulla”, sanoo Judy Berlin, worldwide marketing manager, XMPie, A Xerox Company. “Meidän ständillamme drupassa on mahdollista tutustua tähän, ja olemme innostuneita mahdollisuudesta näyttää vierailjoillemme, kuinka he voivat selättää nykyiset markkinointihaasteet meidän ratkaisujemme avulla.”

XMPien asiantuntijat näyttävät paikanpäällä esimerkkejä siitä, miten XMPie ohjelmisto toimii – aina uDirect® tulostuslinjan ratkaisuista työpöydälle sopivaan datatulostukseen, sekä PersonalEffect® tuoteperheen personalisoituun tulostamiseen, digimedian käyttöön ja integroituun cross-media-viestintään. Innovatiiviset XMPie:n asiakkaat ja yhteistyökumppanit ovat myös paikalla jakamassa kokemuksiaan ja parhaita käytäntöjään.

Muita esillä olevia uusia tuotteita:

·uStore® 6.0 verkkotulostamiseen ja markkinointiportaaleihin. Sisältävät nyt uusia toiminnallisuuksia dokumenttien käsittelyyn portaalissa vierailevia varten, paremman brändin valvonnan, raportoinnin sekä muita ominaisuuksia.

·XMPie:n vallankumouksellinen uusi ICM ratkaisu monikanavaisten markkinointikampanjoiden suunnitteluun, rakentamiseen, tarkasteluun ja mittaamiseen

·uDirect Video videoiden personalisointiin Adobe® After Effects®.-toiminnon avulla.

Osa XMPie alueesta on XMPie 1:1 elokuvateatterille, jossa vierailijat voivat katsoa mukaansatempaavia, dynaamisia videoesityksiä tärkeimmistä avaininnovaatioista, päänäyttelyyn virittäytyen. Päänäyttelyssä voi oppia myös ensikäden tietoa XMPie:n ratkaisuista, jotka auttavat heidät uudelle tasolle asiakassuhteiden luomisessa, kustannustehokkuudessa, toiminnan integroinnissa ja aiempaa toimivammassa kollaboraatiossa.

Seuraa drupaa sosiaalisessa mediassa: @XMPie Twitterissä hakusanoilla #xeroxdrupa ja #drupa. Drupa järjestetään 3-16.5 Düsseldorfissa, Saksassa.

Xerox Oy, Janne Tilli, myyntipäällikkö, janne.tilli@xerox.com, puh. 040 586 9210