Ylläksellä hiihtokelit parhaimmillaan pääsiäisenä

Ylläksellä on avoinna yli 200 kilometriä latuja ja lähes kaikki rinteet auki. Myös Pallaksella ja Oloksella hiihdetään ja lasketaan vielä täyttä päätä. Lapland Hotelsin toimitusjohtaja Ari Vuorentaustan mukaan Ylläksen lumitilanne on erinomainen niin ladulla kuin rinteissä. Majoitustakin löytyy vielä pääsiäiseksi.

”Juuri nyt hiihtokeli on parhaimmillaan. Yöpakkasten jäljiltä ladulle päästään varsinaisessa lentokelissä”, kertoo Ari Vuorentausta.

Lähes kaikki Ylläksen laskettelurinteet ovat edelleen auki ja hyvässä kunnossa. Kevään laskijat voivat nauttia rinteistä koko pitkän päivän kun rinteet ovat auki aamu yhdeksästä aina ilta seitsemään saakka.

”Myöhäinen pääsiäinen on tasannut kevätsesongin huippuja ja siksi tilaa on vielä pääsiäiseksi Lappiin lähtöä miettiville matkailijoille. Lennoillakin tilaa löytyy ja autoilijoille on tarjolla sulat maantiet”, kertoo Lapland Hotelsin toimitusjohtaja Ari Vuorentausta.

Ari Vuorentausta
puh. 0400 419 896
ari.vuorentausta@laplandhotels.com

Lapland Hotels
Lapin suurimmalla hotelliketjulla Lapland Hotelsilla on noin 1 300 huonetta ja huoneistoa sekä noin 7 000 ravintolapaikkaa Ylläksellä, Levillä, Saariselällä, Rovaniemellä, Oloksella, Kilpisjärvellä, Pallaksella ja Hetassa. Lisäksi Lapin suurimmalla hotelliketjulla on hiihtokeskustoimintaa Ylläksellä Äkäslompolon kylässä, Oloksella ja Pallaksella. Lapland Hotels omistaa osan Hotelli Luostotunturista sekä Lapland Safaris  -ohjelmapalveluyrityksestä.
www.laplandhotels.com