Yritykset tavoittelevat kustannussäästöjä ja tuottavuutta- Xerox johtaa tulostuksenhallintapalveluita globaalisti

13.12.2011- Xerox pysyttelee maailmanlaajuisesti tulostuksenhallintapalveluiden johtajana samalla, kun yritykset etsivät kustannussäästöjä sekä keinoja vähentää työntekijöidensä tulostustehtäviin kuluvaa aikaa.

Tutkimusyhtiö Gartner Inc. mukaan tulostuksenhallintapalveluiden markkina kasvoi kaksinumeroisesti vuonna 2010. Xerox toimi alan suunnannäyttäjänä IT-johtajien herätessä dokumenttien hallinnasta saataviin hyötyihin. Dokumenttien hallinta koostuu niiden tulostamisesta, jakamisesta sekä muokkaamisesta.

- Suuret yhtiöt kuten Bristish Airways ja Cisco käyttävät Xeroxin Enterprise Print -palveluita parantaakseen useiden toimipisteidensä ja tulostuskeskustensa kustannustehokkuutta ja helppokäyttöisyyttä sekä helpottaakseen mobiilitulostamista. ACS-yhtiön avulla Xerox liittää tulostuksenhallintapalvelut osaksi yhtiöiden IT-infrastuktuuria helpottaakseen liiketoiminnan digitalisoitumista sekä yksinkertaistaakseen ja nopeuttaakseen työnkulkua kustannussäästöjen ja ajansäätön saavuttamiseksi.

- Yhtiöt, joilla on pienempi tulostusinfrastruktuuri, käyttävät Xeroxin palveluita saavuttaakseen kulukontrollin samoilla työkaluilla ja tekniikoilla, joita suuret yritykset käyttävät säästääkseen miljoonia. Xerox tarjoaa yhtiöille tulostuksenhallintapalvelut, jotka sisältävät mm. etätuen vikatilojen korjaukseen jatarviketilauksiin sekä laitekannan optimoinnin.

- PK-yritykset: Xeroxin maailman laajuinen jälleenmyyntiverkosto auttaa tulostuksenhallintapalveluita käyttäviä asiakkaitaan hallitsemaan erimerkkisiä tulostuslaitteita käyttämällä Xeroxin Partner Print Services -työkaluja.

Tutkimusyhtiö Gartner rankkasi Xeroxin viime viikolla vuoden 2010 markkinajohtajaksi tulostuksenhallintapalveluiden 33 prosentin markkinaosuudella. Lisäksi Gartner sijoitti Xeroxin johtajien neliöön tulostuksenhallintapalveluiden vuoden 2011 Magic Quandrant -raportissa.

Ilpo Ahokas, johtaja, Xerox Oy, puh. 040 586 9272, ilpo.ahokas@xerox.com

Xerox

Xerox tarjoaa tuotteita toimistoille ja graafiseen teollisuuteen sekä konsultointia ja ratkaisuja dokumenttien hallintaan ja ulkoistukseen. Xeroxin helmikuussa 2010 ostama ACS-yhtiö laajensi yrityksen tarjontaa lisäksi liiketoimintaprosessien ja IT-ratkaisujen ulkoistamispalveluihin, joita tarjotaan yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille ympäri maailman. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Prices, features, specifications, capabilities, appearance and availability of Xerox products and services are subject to change without notice.