Valaistusmaailman ensimmäinen "One Piece" lanseerataan - Superia-CMI ensiluokkainen lamppusaraja Sylvanialta

Havells Sylvania lisää Superia CMI-Tmini- ja Superia CMI-RBriteSpot -lamput keraamisten Superia CMI -monimetallilamppujen sarjaansa. Ainutlaatuinen elliptinen 'One-Piece’ purkausputki rakentuu yhdestä kappaleesta, joka tarjoaa erinomaisen suorituskyvyn ja hyvän väritoiston, vähentäen lämmönhukkaa. Sopii esim. kaikkiin myymälöihin ja näyttelytiloihin, joissa luonnollisten värien tulee näkyä oikein.

Jouni Vierimaa, tuotepäällikkö Havels Sylvania Finland, kertoo;

"Mikään ei näytä tuotteita tai esim. näyttelyn tauluja niin hyvässä valossa kuin keraaminen monimetallilampputeknologia. Superia-CMI-sarjan ainutlaatuinen elliptinen 'One Piece’ rakenne tekee siitä erinomaisen ratkaisun hotellien, ravintoloiden, myymälöiden, näyttelyiden sekä arkkitehtoonisten kohteiden valaisuun”.

'One Piece’-rakenne varmistaa erinomaisen värintoiston

Aikaisempien sukupolvien monimetallilamput on suunniteltu "viisiosaisena" tai "kolmiosaisena", näistä aiheutui suurta lämpöhävikkiä ja värintoisto oli epätasaista. Superia-CMI-sarjassa on ainutlaatuinen yksiosainen elliptinen purkausputki, joka varmistaa värintoiston ja valovoiman pysyvyyden koko lampun eliniän (80% 9000 tuntiin).

Superia CMI tuo useita etuja
- Erinomainen suorituskyky ja samalla energiatehokas.
- Värintoistoindeksi (CRI) luokkansa paras, erityisesti punaiset värit, jotka muuten on vaikea toistaa.

- Erinomainen valovoiman pysyvyys (80% 9000 tuntia).
- Pitkä elinikä jopa 15 000 tuntia.
- Elliptinen rakenne minimoi lämmönhukan verrattuna edellisen sukupolven sylinterimäiseen purkausputkeen.
- Tasaisempi valon jakautuminen ja vähemmän taustaväriä.
- Yhteensopiva magneettisten ja elektronisten liitäntälaitteiden kanssa.

Superia-CMI-sarja:
Superia CMI-sarjaan kuuluu kolme eri mallia; CMI-T, CMI-TC, CMI-Tmini 20W, jotka tarjoavat luokkansa parasta suoristuskykyä kun taas Superia CMI-R
BriteSpot 20W on markkinoiden pienin HID-heijastinlamppu. Koko sarja sopii eri valasintyyppeihin kuten uppoalasvaloihin, kohdevalaisimiin, seinälle asennettaviin epäsuoriin valaisimiin sekä riippuvalaisimiin.

Lisätietoja, haastattelut ja korkean resoluution kuvia ota yhteyttä:
Hanna Levijärvi,  Marketing Communications Havells-Sylvania Finland,

09 542 121 42, hanna.levijarvi@havells-sylvania.com

Tuote- ja tekniset tiedot ota yhteyytä:

Jouni Vieramaa, Tuotepäällikkö Havells Sylvania Finland,

09 542 12165, jouni.vierimaa@havells-sylvania.com

Tietoa Havells Sylvaniasta

Havells Sylvania on yksi maailman suurimmista valonlähde ja valaisinvalmistajista, yrityksessä työskentelee yli 6000 työntekijää. Tunnetuimmat tuotemerkit ovat Lumiance, Sylvania ja Concord.
Ammattitaitoa valonlähteissä ja valaisimissa on kertynyt jo yhden vuosisadan ajan. Havells Sylvania toimittaa valaistusratkaisuja julkisiin tiloihin, myymälöihin ja yksityisiin sektoreihin ympäri maailmaa. Havells Sylvania keskittyy määrätietoisesti teknisiin innovaatioihin ja kehittää jatkuvasti uusia energiatehokkaita ratkaisuja. Jokaisen uuden tuoteratkaisun tulee tarjota laadukkaampaa valoa pienemmällä energialla. Tuotteemme tunnistetaan modernista suunnittelusta, luotettavuudesta  ja toimivuudesta. Lisää informaatiota laajasta valaisin- ja valonlähdevalikoimastamme löydät sivuilta www.havells-sylvania.com ja www.valo-opas.se. Yhtiön monia tuotteita on palkittu Eurooppalaisella RedDot- muotoilupalkinnolla.