Ohjelmistoyhtiö Heeros laajentaa toimintaansa Hollannissa

Report this content

Taloushallinnon ohjelmistoja valmistavan Heeros Systemsin hollantilainen tytäryhtiö avaa palvelukeskuksen Rotterdamiin 1. heinäkuuta. Laajentuminen on osa Heeroksen kansainvälistä kasvustrategiaa, kertoo toimitusjohtaja Matti Lattu.

Palvelukeskuksen myötä hollantilaisten asiakkaiden laskut skannataan jatkossa paikan päällä, mikä nopeuttaa Latun mukaan laskujen kierrätystä merkittävästi. Lisäksi asiakkaiden palvelutaso nousee, kun Heeros käynnistää samalla paikallisen asiakaspalvelun sekä käyttöönotto- ja ylläpitopalvelut.

– Hollannin-toimintomme ovat hyvässä kasvussa. Kirjoitimme juuri sopimuksen kahden uuden asiakkaan kanssa ja uskomme paikallisen palvelukeskuksen avaamisen lisäävän kiinnostusta entisestään, Lattu kommentoi.

Heeroksella on ollut liiketoimintaa Hollannissa vuodesta 2013 lähtien. Palvelukeskus työllistää toistaiseksi yhden hengen, joka saa suomalaisen vahvistuksen kesän ajaksi.

Heeros suunnittelee käynnistävänsä tämän vuoden aikana liiketoiminnan myös Ruotsissa. Suomen, Hollannin ja Ruotsin lisäksi Heeroksen sähköisiä ratkaisuja ostetaan ja käytetään myös Norjassa, Virossa, Venäjällä ja Puolassa.

– Kasvutavoitteemme on, että lähivuosina liikevaihdostamme kymmenen prosenttia tulisi ulkomailta, Lattu kertoo.

Heeros Systems on voimakkaasti kasvava sähköisen taloushallinnon ratkaisuihin erikoistuva ohjelmistoyhtiö. Heeroksen ohjelmistoilla sähköistetään taloushallinnon toiminnot laskujen kierrätyksestä kirjanpitoon ja palkoista perintään. Ohjelmistoja käyttävät tiitoimistot ja suurempien yritysten talousosastot.

Heeroksen mukaan taloushallinnosta on sähköistetty vasta murto-osa ja sähköisyyden taso vaihtelee laidasta laitaan. Suomessa ollaan muita maita pidemmällä sähköisessä taloushallinnossa.

Lisätietoja

Toimitusjohtaja Matti Lattu, Heeros Systems Oy, puh. 040 762 5525, etunimi.sukunimi@heeros.com

Heeros Systems Oy

Heeros on vuonna 2000 perustettu taloushallinnon ratkaisujen tuottaja, jolla on suurin markkinaosuus itsenäisistä tilitoimistoista Suomessa. Olemme riippumattomia kansainvälisistä pääomasijoittajista sekä suurista tilitoimistoketjuista. Tavoittelemme vuonna 2015 noin kuuden miljoonan euron liikevaihtoa. Kasvuvauhtimme on noteerattu mm. Deloitten Fast 50 -kasvuyrityslistalla, jolle olemme päässeet jo seitsemän vuotta peräkkäin. Heeroksella on toimipisteet Helsingissä ja Jyväskylässä, lisäksi tytäryhtiö Rotterdamissa Hollannissa.

Avainsanat: