Talotekniikkaa ammattikäyttöön

Report this content

08.11.2002 Lehdistötiedote, heti julkaisuvapaa Talotekniikkaa ammattikäyttöön Talotekniikan ykköstapahtuma, Taltek 2002, järjestetään 13.-14. marraskuuta Wanhassa Satamassa nyt kuudennen kerran. Avajaiset Taltek-avajaiset järjestetään ensimmäisen tapahtumapäivän aamuna, keskiviikkona 13.11. klo 10.00. Tilaisuuden avaa konsernijohtaja Reino Hanhinen YIT- Yhtymä Oyj:stä puheenvuorollaan 'Rakennusalan markkinanäkymät'. Tilaisuus on avoin kaikille vieraille. Esillä talotekniikan koko kivijalka TALTEK 2002 tarjoaa talotekniikan ammattilaisille ajankohtaista tietoa asuin- ja toimitilarakennusten teknisistä ratkaisuista sekä alan viimeisimmistä innovaatioista. Ensimmäisen päivän seminaariteema on verkottuminen. Toisen on vastaavasti uudistuva kiinteistö. Ohessa muutama esimerkki seminaariesiintyjistä: · 'Omistaminen ja tukitoiminnot muutoksessa - mitä verkkorakenteilta odotetaan' toimitusjohtaja Juhani Reen, Suomen toimitila- ja rakennuttajaliitto RAKLI ry · 'Case Kuninkaantien lukio - kokemuksia PPP-hankkeen valmistelusta ja käynnistymisestä' Tulosyksikön johtaja Matti Aho, NCC Finland Oy · 'Paneelikeskustelu: Sitä saa mitä tilaa - laadun takaajat' Paneelin puheenjohtaja, toimitusjohtaja Petri Saraste, Remote Controllers Oy · Sisäilmaston uudistaminen kiinteistössä: 'Ilmastointi', DI Timo Svahn, JP-Talotekniikka Oy 'Valoisa tulevaisuus', DI Petteri Palmi, TKK, Valaistuslaboratorio Tapahtuma avoinna ke 13.11. klo 9.30-17.00 ja to 14.11. klo 10.00-17.00. Sisäänpääsy veloituksetta ilmoittautumalla ennakkoon osoitteessa www.wanhasatama.com tai asiakaskutsukortilla. Sisäänpääsy ovelta 20 euroa. Lisätiedot: myyntipäällikkö Pia Björkroth, Helsingin Messut Oy Wanha Satama, puh. (09) 1733 4253 tai e-mail: pia.bjorkroth@wanhasatama.com ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/12/20021112BIT00090/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/12/20021112BIT00090/wkr0002.pdf